مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : 30 مدرسه در زلزله سال گذشته کرمانشاه در سرپل ذهاب تخریب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه   یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : 30 مدرسه در زلزله سال گذشته کرمانشاه در سرپل ذهاب تخریب و یا دچار خسارت شد که از این تعداد 14 واحد آموزشی در مناطق شهری و بقیه در مناطق روستایی دچار خسارت و یا تخریب شده است.

وی گفت : برای ساخت 16 واحد آموزشی در مناطق روستایی سرپل ذهاب هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و با اقدام های صورت گرفته ، این مدارس در مهر امسال پذیرای دانش آموزان است.

یزدان پناه افزود : ساخت واحدهای آموزشی در شهر سرپل ذهاب بنا به برخی دلایل با کندی مواجه است و بنا به تاکید وزیر آموزش و پرورش و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، همکاران ما در اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس مشغول فعالیتند تا بتوانند این 14 مدرسه را تا اول مهر امسال تکمیل کنند.

وی افزود : بنا به دستور وزیر آموزش و پرورش ، تیم های کاری از اول مرداد در سرپل ذهاب به صورت شیفت بندی و شبانه روزی پای کارند تا روند ساخت و سازهای واحدهای آموزشی تسریع شود تا دانش آموزان بتوانند از اول مهر امسال سر کلاس های درس حاضر شوند.

یزدان پناه گفت : برای کاهش نگرانی والدین و دانش آموزان ، در صورت نیاز ساختمان اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب برای سال تحصیلی جاری در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تیم های کاری از اول مرداد در سرپل ذهاب به صورت شیفت بندی و شبانه روزی پای کارند

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.