نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید این رژیم به درخواست ترامپ و دیگر سران کشورهای غربی تروریست‌های کلاه سفید را به اردن منتقل کرده است.

نتانیاهو: کلاه‌ سفیدها را به درخواست ترامپ نجات دادیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از عاروتص شوا،‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید اسرائیل به درخواست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، صدها نفر از عناصر گروه موسوم به «کلاه سفیدها» را از سوریه به «محلی امن» منتقل کرده است.

گروه کلاه سفیدها خود را یک سازمان «امدادی» ضددولتی قلمداد می کند و مدعی است که هدفش حمایت از شهروندان سوری است؛ این در حالی است که دولت سوریه این گروه را به همکاری با گروه های تروریستی از جمله القاعده متهم کرده است. تبلیغات علیه دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و تلاش برای ترغیب و متقاعد کردن کشور‌های خارجی به اقدام نظامی در سوریه علیه نظام اسد از جمله اتهاماتی است که علیه کلاه سفیدها مطرح شده است. گردآوری اسناد و شواهد جعلی برای محکوم کردن اشتباهاتی که نیرو‌های نظامی روسیه در سوریه مرتکب شده‌اند، یکی دیگر از اتهامات مطرح شده علیه کلاه سفید‌ها است.

بر اساس گزارشی که در روزنامه «بیلد» چاپ آلمان منتشر شد، رژیم صهیونیستی 800 نفر از این عناصر کلاه سفید را از مرز جنوب غرب سوریه وارد اراضی اشغالی کرده است تا به فرار آنها به کشورهای اروپایی کمک کند.


بیشتر بخوانید: افشای گوشه‌ای از جنایت کلاه‌سفیدها در سوریه


گزارشها حاکی از آن است که عملیات انتقال کلاه سفیدها که شنبه شب انجام شد، در ابتدا محرمانه بود و مینی بوسها شبانه این افراد را از مرز خارج می کردند.

به نوشته «عاروتص شوا» بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در این باره گفت:  اسرائیل به درخواست دونالد ترامپ، جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا و دیگر سران کشورهای غربی به کلاه‌سفیدها و خانواده‌هایشان کمک کرده است. وی مدعی شد: (کلاه سفید‌ها) افرادی هستند که زندگی بسیاری را نجات دادند و هم اکنون جان خودشان در خطر است،‌ بنابراین من با انتقال آنها به کشورهای دیگر از طریق اسرائیل موافقت کردم و این اقدام انسانی مهمی بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی کمک به «کلاه سفیدها» را اقدامی انسانی می‌داند و اقدامات آنها در سوریه را در جهت جان انسان‌ها توصیف می‌کند که رسانه‌های غربی با ارائه مستندات بسیار  ارتباط «کلاه سفید‌ها» را با گروه‌های تروریستی در سوریه -به ویژه القاعده- فاش کرده‌اند. این گروه در چند نوبت با انجام حملات شیمیایی ساختگی و تهیه فیلم‌ها و عکس‌های ساختگی زمینه را برای حمله نظامی آمریکا و کشورهای غربی به سوریه فراهم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات نتانیاهو درباره فراری دادن کلاه سفیدها از سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
وجود کلاه سفید ها در اردن خیلی خطرناک هست . هرچند که فعلا قدرت چندانی ندارند اما اینها نیروهای خاصی هستند که امریکا روشون سرمایه گذاری کرده و براشون هزینه میکنه . وگرنه مثل داعش که الان به دست روسها و نیروهای مقاومت رها شدن و دیگه ارزشی ندارند اونها هم رها میشدن.
آخرین اخبار