فرماندار دشتی گفت: تاکنون برای ۳۶ پرونده اشتغالزایی ۹۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سطح شهرستان پرداخت شده است.

تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان دشتی پرداخت شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری صبح یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دشتی اظهار داشت: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال ۲۲۹ نفر در شهرستان فراهم می‌شود.

وی افزود: همچنین در حال حاضر ۹۸ پرونده نیز در بانک‌های عامل شهرستان در دست پیگیری می‌باشد که بزودی این تسهیلات نیز پرداخت می‌شود.

نادری بیان کرد: بر اساس دستور العمل جدید پرونده‌های کمتر از مبلغ دو میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال بعد از تصویب در کمیته فنی شهرستان به بانک‌های عامل ارسال و بالای این مبلغ نیز مستقیم به کمیته فنی استان ارسال می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران بانک‌های شهرستان دشتی در پرداخت این تسهیلات ادامه داد: انتظار داریم متقاضیان برای تسریع در پرداخت تهسیلات همکاری لازم با بانک‌ها داشته باشند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم این طرح‌ها اشتغال پایدار است، خاطرنشان کرد: شهرستان دشتی از ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار است که می‌طلبد متناسب با این ظرفیت‌ها سرمایه گذاری در آن صورت گیرد.

وی گفت: طرح‌هایی که متقاضیان به کمیته فنی ارائه می‌دهند باید دارای توجیهی و بازار لازم داشته باشد و بتواند اشتغال پایدار که یکی از اهداف دولت است فراهم کند.

انتهای پیام/م

میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دشتی پرداخت شد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.