حیدر آسیابی گفت: انجمن یاوران وقف می‌کوشد تا شناخت مردم را از وقف بیشتر کند که انتظار می‌رود با گسترش آگاهی عمومی به‌صورت خودبه‌خود شاهد رغبت آحاد مختلف جامعه به سمت ایجاد وقف‌های جدید باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حیدر آسیابی دادستان استان سمنان در در نشست هم‌اندیشی یاوران وقف ترویج در فریضه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: تقویت توسعه و ارتقای سطح مشارکت‌های مردمی درزمینهٔ گسترش وقف‌های گروهی و مشارکتی در استان سمنان ضروری است زیرا وقف مشارکتی ضمن اعتمادسازی در جامعه انگیزه افراد را نیز برای انجام وقف بیشتر می‌کند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان بابیان اینکه وقف تنها در حوزه مسائل مالی مربوط نمی‌شود، ابراز داشت: درگذشته اگر فردی دارای ثروت بود می‌توانست زمین یا ملک خود را برای امور خیریه وقف کند اما امروز در جامعه با نیازهای جدید مواجه هستیم که خیران می‌توان درزمینهٔ آموزش، کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکار در حوزه وقف ورود کنند.

وی بابیان اینکه استان سمنان از ظرفیت مطلوبی در حوزه مشارکت خیران برخوردار است، افزود: انجمن یاوران وقف می‌کوشد تا شناخت مردم را از وقف بیشتر کند که انتظار می‌رود با گسترش آگاهی عمومی به‌صورت خودبه‌خود شاهد رغبت آحاد مختلف جامعه به سمت ایجاد وقف‌های جدید باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.