معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: کمبودی در عرضه کالا‌های اساسی وجود ندارد و درصورت نیاز به اندازه کافی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: نهاده‌های دامی با ارز دولتی و با قیمت ۴ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری و توزیع می‌شود پس افزایش غیر منطقی در برخی کالا‌ها مثل مرغ گرم و گوشت قرمز پذیرفتنی نیست.

حبیبی اضافه کرد: درصورت افزایش نامتعارف قیمت گوشت مرغ و قرمز، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، مرغ و گوشت منجمد با حجم بالا به بازار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: درج نکردن قیمت کالا‌ها و خدمات، در صدر تخلفات ارسال شده است که باید کنترل و نظارت شود.

معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: قیمت‌ها باید در معرض دید عموم مردم باشد تا از نارضایتی‌ها در این زمینه کاسته شود.

حبیبی بر کنترل بازار و جلوگیری از احتکار تاکید کرد و گفت: باید بصورت ویژه و با کمیته‌ای خاص انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم بازرسی و با متخلفان برخورد شود.

وی در این زمینه از دستگاه قضایی استان خواست در بحث بازار و برخورد با اخلالگران بصورت جدی ورود پیدا کند تا اعتماد مردم به مسئولان بالا رود.

معاون اقتصادی استاندار به افزایش بی رویه میوه و لبنیات در بازار اشاره کرد و گفت: این موضوع اصلا قابل قبول نیست و باید کنترل‌ها و نظارت افزایش یابد تا مردم در فشار افزایش قیمت‌ها نباشند.

انتهای پیام/

جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.