مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور ، نظارت بر عملکرد کارکنان و پاسخگویی به مردم را از مهمترین وظائف مدیران و کارکنان حراست دانست .

پاسخگویی به مردم از مهمترین وظایف مدیران حراست استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشوردر گردهمایی تخصصی مدیران حراست‌های تابعه استانداری گفت : این انقلاب را ملت به وجود آورده اند که استمرار آن نیز منوط به حضور و اعتماد آنان است .

وی افزود : مردم در مقاطع و عرصه‌های مختلف اعم از دوران مبارزه با رژیم منحوس پهلوی ، پیروزی انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، سازندگی و تا به امروز ، همواره همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان داده و ثابت کرده اند .

شوشتری ادامه داد :  وظیفه همه ما تلاش برای ارتقاء خدمت رسانی به مردم و افزایش میزان رضایتمندی آنان از نظام است .

رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت : دشمنان و استکبار جهانی همواره دشمنی خود را با نظام و مردم داشته و دارند و کشور ما نیز در عرصه‌هایی با آمریکا تعارض و تقابل رو در رو داشته است .

وی افزود : در مقطعی نظام به این نتیجه رسید که با حفظ عزت و کرامت با کشور‌های اروپایی مذاکره کند ، این یک معاهده و تفاهم برد - برد بود که منافقین این توهم را در هیات حاکمه و ترامپ ایجاد کردند که مردم از نظام ناراضی هستند و با فشاری مضاعف ، از درون متلاشی خواهند شد .

شوشتری ادامه داد : آمریکا با این توهم و سیاست فشار در قشر‌های پایین جامعه و ایجاد اختلاف در سران نظام ، از برجام خارج شد و اتفاقات دی ماه سال گذشته ، اعتصاب کامیون داران ، اعتراضات کازرون به تقسیمات کشوری و موضوعات داخلی دیگر ، این توهم را در آنان تقویت کرد که می‌توانند با به خیابان کشاندن مردم آنان را از نظام برگردانند .

مشاور وزیر کشور گفت : حراست مبتکر و خلاق به عنوان حافظ نظام باید نظارت جدی بر عملکرد زیر مجموعه خود داشته باشد و از بروز هرگونه فساد و عدم شایسته سالاری جلوگیری کند .

انتهای پیام // ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.