مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان کشوری نخبه تا پایان 31 مرداد ماه برای ارسال آثار خود به صندوق بازنشستگی کشوری مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا زاده غلام مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در نشست هم اندیشی مسئولان برگزاری مراسم بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم در ۱۵ شهریور ماه برگزار می‌شود و در نهایت از نخبگان بازنشسته کشوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: پنجم ذی‌الحجه مصادف با ۱۵ شهریور ماه بوده و با عنوان روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم به ثبت رسیده است و صندوق بازنشستگی کشوری در صدد است تا با برگزاری مراسمی از بازنشستگان تکریم و تقدیر کند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری مراسم، بازنشستگان آثار تعیین شده محور‌های جشنواره را از سراسر استان‌های کشور به صندوق بازنشستگی کشوری ارسال و پس از بررسی توسط هیئت نظارت، از بازنشستگان صاحب آثار برجسته تقدیر می‌شود.

زاده غلام یادآور شد: از سال ۸۵ تاکنون روز 25 ذی‌الحجه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خانواده و بزرگداشت خانواده به ثبت رسیده است و در سال جاری نیز سیزدهمین مراسم بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشسته در صندوق بازنشستگی برگزار می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: بازنشستگان نمونه از میان یک میلیون و 400 هزار بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی کشوری صورت خواهد گرفت و بازنشستگان کشوری می‌توانند آثار خود را در ۶ بخش مختلف به دبیرخانه جشنواره تکریم بازنشستگان نخبه و برتر صندوق بازنشستگی کشوری ارسال کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه به تشریح محور‌های مختلف جشنواره تکریم بازنشستگان کشوری پرداخت و اظهار کرد: بازنشستگان در محور‌های علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی عام‌المنفعه و همچنین فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری می‌توانند با ارائه آثار و فعالیت‌های خود در مبحث انتخاب بازنشستگان برتر کشوری شرکت کنند.

زاده غلام خاطرنشان کرد: راه ارسال آثار بازنشستگان کشوری به مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان برتر مراجعه بازنشستگان به سایت صندوق بازنشستگی کشوری است و پس از آن باید در قسمت بانک ملی نخبگان، آثار و زمینه فعالیت خود را به ثبت برسانند.

وی یادآور شد: آثار دریافتی بازنشستگان متقاضی شرکت در جشنواره انتخاب بازنشسته برتر، توسط کمیته داوری متشکل از مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری انتخاب و ارزش‌گذاری می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی‌ کشوری اضافه کرد: پس از ارزیابی کمیته داوری آثار دریافتی بازنشستگان کشوری، از هر یک از استان‌های کشور ۶ بازنشسته نخبه انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون رنجبر گل خندان
۱۹:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
سلام دبیر بازنشسته ناحیه ۶ آموزش و پرورش مشهدم.بعد از بازنشستگی شروع به احیا و مرمت یک رشته قنات در شهر مرزی درگز کردم . مجوزهای لازم رو از سازمان آب استان بعد از مطالعات و بازدیدها و معاینه محل توسط مسوولین ذیربط اخذ کردم. بعد از ۷ سال عملیات احیا ؛ بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارم و بیش از ۵ لیتر آب استحصال کرده ام که در صورت اتمام عملیات ، بیش از ۲۰ لیتر استحصال آب خواهم کرد(طبق نظر کارشناسان) . این قنات ۳ کیلومتر طول دارد دارای یکصد حلقه چاه است که عمق آخرین مادرچاه آن ۲۰ متر است.
در حال حاضر ۷۵ حلقه چاه حفر کرده ام و بیش از دو کیلومتر از مجرا رو لایروبی و احیا کرده ام .
متقاضی اعتبار از وزارت جهاد کشاورزی هستم
آخرین اخبار