۶۰ گروه جهادی از اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان با شعار خدمت بی منت امروز در مراسمی با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان به مناطق محروم این استان اعزام شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در این مراسم اظهار داشت: هزار و ۱۸۰ خواهر و برادر شیعه و سنی به مدت ۲ ماه در ۵۱ عرصه در مناطق محروم و دور افتاده سیستان و بلوچستان خدمت می‌کنند.

وی بیان کرد: هم اینک ۴۳۲ گروه جهادی شناسنامه دار بومی در سراسر سیستان و بلوچستان در قالب سازمان بسیج سازندگی به عنوان متولی امور حرکت‌های جهادی فعالیت دارند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: ۵۲ درصد از گروه‌های جهادی استان را خواهران و برادران اهل سنت و ۴۸ درصد را برادران و خواهران تشیع تشکیل می‌دهند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: این گروه‌های جهادی تابستان امسال در بخش‌های بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، کارگروه‌های عمرانی و آبادانی، ورزشی و آموزش خدمات رسانی معادل یک میلیارد تومان را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در کنار حرکت‌های جهادی به منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه در روستاه‌ها با همکاری و هماهنگی گروه سماوات قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بسیج سازندگی ۲ هزار سبد کالای حمایتی رایگان نیز در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

وی افزود: ارزش این بسته حمایتی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/ع

اعزام گروه های جهادی به نقاط مختلف استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار