۹ طرح درمانی خیر ساز در استان چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ طرح درمانی خیرساز شامل ۸ خانه بهداشت و یک پایگاه اورژانس و فوریت‌های پزشکی با حضور اعضای بنیاد خیریه نیکوکاران مفید در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کیار، بن، بروجن و سامان به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای احداث این طرح‌های بهداشتی و درمانی، ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

قادری اضافه کرد: کلنگ ۵ پروژه جدید درمانی دیگر شامل ۴ خانه بهداشت و یک خانه پزشک در روستا‌های فتح آباد شهرستان شهرکرد، چغاهست شهرستان فارسان، مأمور شهرستان لردگان و یان چشمه و تومانک شهرستان بن به زمین زده شد.

وی ادامه داد: احداث این ۵ طرح به ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

قادری گفت: بنیاد خیریه نیکوکاران مفید تا کنون در احداث ۲۱ خانه بهداشت و یک پایگاه فوریت‌های پزشکی، با دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری همکاری داشته است.

مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد در پی توصیه و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در آبان ماه سال ۱۳۸۵ در دیدار مسئولان و جمعی از خیرین استان فارس بر واگذاری امور سلامت مردم به مردم تشکیل و فعالیت رسمی خود را از ۱۹ دی ماه ۱۳۸۸ با هدف شناسایی و ساماندهی خیرین فعال و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و خیرین و هدایت آن به اولویت‌های ملی در حوزه بهداشت و درمان و ارتقای سلامت جامعه آغاز کرد.

انتهای پیام/ف

کلنگ زنی ۵ طرح بهداشتی و درمانی خیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار