رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تدوین ۴۰ دستورالعمل عملیاتی در زمینه برنامه پاسخگویی جمعیت هلال احمر به سوانح(EOP) خبر داد.

تدوین ۴۰ دستورالعمل عملیاتی در زمینه برنامه پاسخگویی جمعیت هلال احمر به سوانح (EOP)به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره برنامه پاسخگویی جمعیت هلال احمر به سوانح (EOP)، اظهار کرد: در فاز اول اجرای این برنامه تمامی اسناد بالادستی در جمعیت هلال احمر ویرایش و بازنگری و برای تصویب به شورای عالی جمعیت هلال احمر ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برنامه پاسخگویی جمعیت هلال احمر به سوانح (EOP) و آئین‌نامه امداد و نجات چشم انداز و ماموریت‌های هلال احمر در سوانح و حوادث را به خوبی مشخص کرده است، ادامه داد: در این زمینه دستورالعمل‌های عملیاتی در حال حاضر در حال بازنگری و نگارش است و تمامی سازمان‌های تابعه جمعیت هلال احمر در این زمینه وارد عمل شدند و سعی بر آن داریم تا تمامی دستورالعمل‌ها با ادبیات مشترک و هماهنگ تحت نظر یک دبیرخانه مشترک تهیه و تدوین شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۴۰ دستورالعمل در حال نگارش است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرمت استاندارد راهنمای نگارش این دستورالعمل به تمامی واحد‌های تابعه همراه با زمان‌بندی نگارش دستورالعمل خاص واحد ارسال شده است و امیدواریم طی ۴ ماه آینده این دستور‌العمل‌ها مصوب و در مرحله بعد نیز چک لیست ارزیابی‌ها و همچنین راهنما‌های فنی لازم تعیین خواهد شد.

به گفته سلیمی، دستورالعمل‌های مصوب پس از تائید در شورای نظارت و ارزیابی که از سوی دبیرکل جمعیت هلال احمر منصوب می‌شوند، تایید و توسط وی ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار