سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز گفت: ساخت بیمارستان جدید این شهرستان، از شهریور ۱۳۹۴ تا به امروز، پیشرفت ۷۸ درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مختار محمودی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز با اشاره به اینکه در حال حاضر ساخت بیمارستان با پیشرفت ۷۸ درصدی در فاز دوم قرار دارد، اظهار کرد: تاسیسات لوله کشی آب سرد و گرم و کانال‌های هواساز، عایق کاری و موزاییک پشت بام و نصب سرامیک بدنه و راهرو و اتاق‌ها نیز، انجام شده است.

وی تصریح کرد: عملیات ساخت بیمارستان جدید این شهرستان در مرحله نخست با نمونه برداری از خاک زمین، اجرای عملیات خاکی و زیرسازی، اجرای فونداسیون، نصب اسکلت و همچنین اجرای دیوار‌های بیرونی و تیغه‌های داخلی آغاز شد.

محمودی افزود: از دیگر اقدام‌های انجام شده در ساخت بیمارستان، اجرای سفیدکاری بدنه اتاق‌ها و راهروها، سیم کشی برق، اجرای شاسی کشی سقف کاذب قسمتی از فضاها، اجرای سنگ کف و بدنه راه پله‌های داخل، اجرای سازه اسکلت آسانسور و همچنین اجرای نمای ساختمان و موتورخانه و اتاقک نگهبانی، است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نی ریز با اشاره به رایزنی با مسئولان دانشگاه، نمایندگان بنیاد برکت و نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، برای تامین بودجه موردنیاز این طرح، ابراز امیدواری کرد: با پایان فاز نهایی بیمارستان، این طرح به چرخه ارائه خدمات سلامت در این شهرستان، افزوده شود.

انتهای پیام/ن

عملیات ساخت بیمارستان جدید نی ریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار