رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: تراکتورسازی و گسترش فولاد مالکیت جداگانه‌ای دارند و مشکلی برای حضور همزمان آن‌ها در لیگ نیست.

جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتقال باشگاه گسترش فولاد تبریز به ماشین سازی و تقابل با استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ برتر بیان کرد: تفاوتی نمی کند ، کدام تیم میان گسترش فولاد و ماشین سازی در لیگ برتر بازی کند، در هر صورت ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان مسابقه با استقلال خوزستان است و امیدوارم شاهد مسابقه خوبی شویم. قرار است تنها نام این 2 باشگاه تغییر کند و میزبان هفته نخست تیم تبریزی با استقلال خوزستان، ورزشگاه یادگار امام است.

او افزود: هنوز مراحل واگذاری باشگاه گسترش به ماشین سازی انجام نشده و طبق قوانین گسترش فولاد در لیگ برتر حاضر است. هنوز این انتقال انجام نشده و در حد حرف است. زنوزی در شرکتی که مالک باشگاه گسترش فولاد است، سهامدار نیست و با شرکتی که تراکتور را اداره می کند، تفاوت دارد. به همین دلیل مشکلی برای حضور همزمان تراکتور و گسترش در لیگ هجدهم وجود ندارد. 


بیشتر بخوانید:

مدافع اسبق تیم ملی،مانع بزرگ انتقال امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازی


ششگلانی ادامه داد: هنوز انتقالی میان باشگاه گسترش فولاد و ماشین سازی انجام نشده و فکر می کنم این انتقال به صورت رایگان صورت پذیرد اما اگر تیم دیگری به جز ماشین سازی جایگزین گسترش شود،  به طور قطع این انتقال پولی خواهد بود. مطمئن هستم سهمیه گسترش فولاد به خارج از استان منتقل نمی شود. 

انتهای پیام/

ابهام در انتقال گسترش فولاد به ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.