مسئول امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مسابقات ورزشی دارت و آمادگی جسمانی ویژه بانوان شاغل در دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) به همت امور بانوان و همکاری اداره تربیت بدنی کارکنان دانشگاه برگزار شد.

عباسپور مسئول امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت : مسابقات ورزشی دارت و آمادگی جسمانی ویژه بانوان شاغل در دانشگاه با حضور حدود 120 نفر از کارکنان کلیه مراکز و واحدهای تابعه در سالن ورزشی شهدای دانشگاه برگزار شد.

وی گفت : در پایان مسابقه ورزشی دارت که با شرکت 93 نفر برگزار گردید طاهره بیابانی و مهین موسی بیگی از ستاد دانشگاه به ترتیب موفق به کسب مقام اول و دوم شدند و شیوا سرداری از بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات نائل شد.

عباسپور افزود : مسابقه آمادگی جسمانی با شرکت 27 نفر در 3 گروه سنی برگزار شد در رده سنی اول نسیم باقری ، سمیرا امانی و زینب محمدی به ترتیب مقام های اول ، دوم و سوم را کسب کردند و در رده سنی دوم مریم شکری ، پریسا جاوید و معصومه مهدویان توانستند به ترتیب رتبه اول ، دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: ژیلا هدایتی ، شهلا رخشان و ناهید جاوید در رده سنی سوم به ترتیب موفق به کسب رتبه های یکم تا سوم در این دوره شدند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعلام نتایج مسابقه ورزشی کارکنان علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.