میهمانان خارجی از ۱۸ کشور جهان در جشنواره بین المللی نامه‌ ای به امام رضا (ع) شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰ میهمان خارجی از ۱۸ کشور ترکیه، لبنان، آمریکا، ونزوئلا، پرو، اندونزی، نیجریه، ترکیه، آذربایجان، غنا، پاکستان، هند، تاجیکستان، تونس، بنگلادش، کنگو، بروندی، لیبریا، بلژیک، ونزوئلا در جشنواره بین المللی نامه‌ ای به امام رضا (ع) که پرمخاطب‌ ترین رویداد فرهنگی رضوی در مازندران و کشور بوده حضور می‌ یابند.

وی افزود: برگزیدگان این رویداد عصر یکشنبه ۳۱ تیرماه در ساری با حضور مردم و مسئولان استانی و ملی در سالن اجتماعات هلال احمر ساری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌ های این جشنواره شرکت تمامی گروه‌ های سنی است که امکان ارتباط همه اقشار را فراهم می‌کند، بخش بین الملل و دریافت دلنوشته‌ های خارجی را از دیگر ویژگی‌ های این جشنواره برشمرد و گفت: امسال برگزیدگان سایر کشور‌ها در آیین اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

شالویی افزود: تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی از دیگر برنامه‌ های جشنواره امسال است که در بخش جنبی جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این جشنواره امسال در سه بخش استانی، ملی، بین‌ المللی و بخش ویژه برگزار شده است، گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۸ خرداد ماه بود و داوری آثار نیز توسط هیئت داوران به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ م

جشنواره‌ ای با حضور میهمانان خارجی از ۱۸ کشور جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار