مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۵۳ تعاونی این استان برای حضور در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر نام نویسی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد جهاندیده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این آمار بیانگر رشد ۲ برابری حضور تعاونی‌های سیستان و بلوچستان در این جشنواره به نسبت سال گذشته بوده است.

وی افزود: این تعاونی‌ها در ۲۵ گرایش همچون کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن، مسکن، زنان، مرزنشینان، دهیاری، صنایع دستی، حمل و نقل و تعاونی‌های دانش بنیان فعالیت می‌کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بیشترین شمار تعاونی‌های نام نویسی شده در جشنواره به ترتیب در گرایش‌های خدماتی، کشاورزی و تامین نیاز مصرف کنندگان بوده است.

جهاندیده برخورداری از تراز مالی مثبت، وجود کمترین میزان نارضایتی از تعاونی، مدیریت مشارکتی، دارا بودن استاندارد‌های لازم در ساختار و اداره تعاونی و برخورداری از حد مطلوب و مناسب خدمات و تولید را از ویژگی‌های مهم تعاونی‌ها برای شرکت در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر بیان کرد.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم از سوی تیم داوری این جشنواره، تعاونی‌های برتر از مجموع تعاونی‌های شرکت کننده انتخاب و در هفته تعاون سالجاری از آنان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: وزارت کار ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار