نایب رئیس شورای شهر بوشهر از افزایش نرخ بلیط پرواز‌های هواپیمایی در بوشهر انتقاد کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مهرزاد آسایش در نشست شورای اسلامی بوشهر با بیان اینکه چندی است برخی مسافران پرواز‌های فرودگاه بوشهر از کاهش پرواز‌های برخی شرکت‌های هواپیمایی معتبر و موفق که خدمات کیفی آن‌ها از دیگر شرکت‌های هواپیمایی بالاتر است گلایه دارند ، گفت: این کار سبب افزایش نرخ بلیط پرواز‌ها شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه شاهدیم که نرخ بلیط بوشهر به تهران از نرخ بلیط تهران به دبی و برخی کشور‌های همسایه گران‌تر است که نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

نایب رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر حضور شرکت‌های بندری و هواپیمایی در جلسات شورا تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص بندر بوشهر حضور ادارات گمرک، بندر، نیروگاه اتمی ، شرکت‌های بازرگانی، نفتی و توریستی در جلسات تخصصی شورا برای بررسی وضعیت حمل و نقل و مسافرت الزامی است.

وی با بیان اینکه درخواست‌ چندین ساله مردم حضور شرکت‌­های هواپیمایی معتبر در خطوط پروازی بوشهر است تاکید کرد: در حالی این شرکت‌­های هواپیمایی موفق در خطوط پروازی عسلویه و خط پروازی بوشهر - خارگ مشغول به فعالیت هستند انتظار می‌رود که مدیریت ارشد استان و نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی زمینه حضور این شرکت­های هواپیمایی در مرکز استان را فراهم کنند.

انتهای پیا/ف

نایب رئیس شورای شهر بوشهر از نرخ بلیط پرواز‌های هواپیمایی انتقاد کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.