اخبار ورزشی از بیماران خاص، تکواندو، جودو، کشتی، تنیس روی میز، سنگنوردی و سوارکاری را در روز شنبه سی ام تیر ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ پایان رقابت‌های بیماران خاص در قزوین، شرکت تکواندوکار تاکستانی در رقابت‌های چین، پایان هفته اول لیگ جودو کشور، حضور بانوی قزوینی در دور جدید اردوی تیم ملی کشتی، عنوان سوم تنیسور و سنگنورد قزوینی در رقابت‌های کشور و برگزاری رقابت‌های پرش با اسب استان از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

رقابت‌های بیماران خاص در قزوین برگزار شد

این رقابت‌ها  با شرکت ۱۴۰ ورزشکار مرد و زن در خانه تنیس و هتل ورزش قزوین برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها در رشته تنیس فاطمه عطار از خراسان شمالی، بهاره بیگی و معصومه رجبی از همدان، مهری اسکندری از مرکزی و نسرین اهتمام از اصفهان در رده‌های سنی مختلف قهرمان شدند.

در بخش مردان هم سینا عسگری از مرکزی، جواد رحمانی از تهران، بابک مقامی از اصفهان، نادر محمودزاده از آذربایجان غربی و امیر شاه ملکی از کردستان،   در رده‌های  مختلف سنی عنوان نخست را کسب کردند.

در رقابت‌های دارت هم آرزو منصوری از آذربایجان شرقی، رها رضایی فرد از فارس، اشرف وادی از خراسان رضوی و زهرا محمدی از زنجان قهرمان شدند، در بخش آقایان رضا رضایی از سمنان، مصطفی آرمزد از همدان، محمد بی طرف از فارس، سید مرتضی افضلی و نادر نعمتی از گیلان عناوین برتر را کسب کردند.

تکواندوکار تاکستانی در رقابت‌های چین به روی شیاپچانگ می‌رود

مهدی جلالی ملی پوش تاکستانی در ترکیب تیم ملی تکواندو، پس فردا اول مرداد به دومین دوره رقابت‌های تیمی گرنداسلم چین اعزام می‌شود.

این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در بخش مردان،   از ۵ مرداد  به مدت  ۳  روز در ووشی چین برگزار می‌شود، تیم کشورمان در نخستین دوره این رقابت‌ها قهرمان شده بود.

یک برد و یک باخت تیم هیات جودو استان در رقابت‌های لیگ امیدهاى ایران

در پایان هفته نخست لیگ امید تا المپیک جودو کشور، تیم هیات جودو اسستان به یک برد و یک باخت دست یافت.

نماینده استان در گروه یک با نتیجه ۵ بر ۴ هیئت جودو سمنان را شکست داد و برابر دانشگاه پدافند هوایی ۸ بر ۱ بازی خود را واگذار کرد.

هفته اول این رقابت‌ها در سالن شهید افراسیابى تهران برگزار شد.

سعید مرادى و حمید بهرامى بعنوان کادر فنى تیم استان را در این رقابت‌ها هدایت مى کنند.

بانوی قزوینی به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شد

مه سیما بابایی به عنوان سرپرست در مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان شرکت می‌کند.

 اردو دوم تیم ملی کلاسیک بانوان از اول تا دهم مرداد درشهر گرگان برگزار می‌شود.

دو نشان ورزشکاران قزوینی در رقابت‌های سنگنوردی و تنیس روی میز

در پایان پنجمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشوری رده‌های سنی، رایکا دادجو از قزوین در سرطناب عنوان سوم را کسب کرد، این رقابت‌ها در شیراز برگزار شد.

همچنین در پایان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور نونهالان ۱۰ و ۱۱ سال پسر کشور، یاسین اصفهانی از قزوین به مقام سوم رسید، این مسابقات هم به میزبانی استان کردستان و شهرستان سقز برگزار شد.

پنجمین رویداد پرش با اسب استان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار شد

این رقابت‌ها در سه رده مبتدی، کمتر از ۱۸ و بالای ۱۸ سال و در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

 در پایان این مسابقات و در رده تشویقی،  میثاق خوئینی با اسب هرمس از باشگاه رخش، نگار نادریان با اسب شبخیز از باشگاه مهرآریا و مهدخت برهان با اسب نینا از باشگاه البرز مسیر را بدون خطا طی کردند.

در رده زیر ۱۸ سال، مهدی علیخانی با اسب ادلون از باشگاه البرز،  علیمحمد قنبری با اسب دارلتوزد از باشگاه رخش و محدثه قنبری با اسب آیناز از باشگاه البرز اول تا سوم شدند.

رده بالای ۱۸ سال هم،  سارا عقیلی با اسب هاید سی وی ان از باشگاه البرز،  علیمحمد قنبری با اسب دارلتوزد از باشگاه رخش و  بهاره طاهرخانی با اسب آریس تایر از باشگاه البرز عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت‌ها با شرکت سوارکاران قزوین و زنجان در باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار