رئیس هیأت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت:2 ورزشکار اصفهانی همراه با تیم ملی ورزش‌های رزمی در مسابقات بین‌المللی شرکت خواهند کرد.

ابوذر لطف‌الله خواجو در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: هیأت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان حدود 2 سال است که فعال شده و حدود 4 هزار نفر را پوشش می‌دهد و 12 رشته ورزشی را در زیر‌مجموعه خود دارد.

وی در ادامه گفت: از جمله اهداف این هیأت ورزشی بالا نگه‌داشتن آمادگی بدنی بسیجیان ورزشکار است، همچنین قصد داریم رزمی‌کاران اصفهان را برای حضور در بسیج تشویق کنیم.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان ( عج ) استان اصفهان افزود: به تازگی مسابقات استانی نین‌جوتسو را برگزار کردیم که 280 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند که امید زیادی به درخشش آن‌ها داریم؛ همچنین 2 ورزشکار اصفهانی همراه با تیم ملی ورزش‌های رزمی در مسابقات بین‌المللی شرکت خواهند کرد.

خواجو تصریح کرد: هیأت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان ( عج ) استان اصفهان از لحاظ برگزاری مسابقات بسیار خوب عمل کرده است و آمادگی تعامل با اداره ورزش و جوانان استان اصفهان داریم تا با برگزاری جلسات برنامه‌ریزی برای برنامه‌های بزرگ ورزشی داشته‌ایم.

وی در پایان یاد‌آور شد: ورزشکاران رزمی می‌توانند با حضور در این باشگاه عضو هیأت شوند و در کلاس‌های مختلف شرکت کرده و عناوین قهرمانی را در مسابقات مختلف به دست آورند تا جزو فعالیت‌های آنان در بسیج محسوب شود.

 

انتهای پیام/م

بالا نگه‌داشتن آمادگی بدنی بسیجیان ورزشکار هدف ماست

برچسب ها: سپاه ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.