مدیر مجموعه فرهنگی زیر سایه خورشید همدان گفت: جشن‌های ویژه میلاد امام رضا(ع) در8 شهرستان و 3 بخش با حضور خادمان آستان قدس رضوی در استان برگزار می شود.

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور آستان قدس رضوی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید عزیزی، مدیر مجموعه فرهنگی زیر سایه خورشید همدان به برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در همدان اشاره کرد و افزود: همزمان با سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ویژه برنامه‌های جشن با حضور خادمان آستان قدس رضوی در همدان برگزار می‌شود.

وی این برنامه‌ها را ویژه اقشار و گروه‌های مختلف مانند ایتام، مستمندان، سالمندان، بیماران، مراکز نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌ ای نیز ویژه خانواده‌های اهدای عضو، زندانیان و کانون اصلاح و تربیت برگزار خواهد شد.

مدیر مجموعه فرهنگی زیر سایه خورشید همدان ادامه داد: این برنامه‌ها از 28 تیرماه در  استان آغاز شده و در 8 شهرستان و3 بخش با حضور خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

عزیزی عنوان کرد: ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) نیز روز چهارشنبه ساعت 18 در امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خادمان آستان قدس رضوی از بیماران دربیمارستان های بهشتی و بعثت همدان دلجویی می کنند گفت: دیروز هم در دشت میشان ویژه برنامه‌ای  در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

مدیر مجموعه فرهنگی زیر سایه خورشید همدان به برنامه دیدار با بسیجیان در مسجد آقاجانی‌بیک اشاره کرد و افزود: تجلیل از خانواده مدافعان حرم با حضور خادمان رضوی در پادگان قدس نیز از دیگر برنامه‌هاست.

عریزی گفت: جشن میلاد امام رضا (ع) در مساجد شهر همدان، جشن در بازار، جشن در ایستگاه آتش ‌نشانی، حضور در جشن پایگاه نوژه و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های خادمان آستان قدس در همدان خواهد بود.

وی از برگزاری 3 تا چهار برنامه ویژه ایتام خبر داد و افزود: در3 شهرستان همدان، کبودراهنگ و نهاوند نیز برنامه‌ای برای زندانیان خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن میلاد امام رضا در 200 نقطه همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.