فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال این روز‌ها راهی ترکیه شده است تا علاوه بر همراهی تیم، با تیام و جباروف هم مذاکره داشته باشد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال / پرداخت طلب تیام در دستور کار مدیران جدید آبی پوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال این روز ها راهی ترکیه شده است تا در کنار تیم حضور داشته باشد او همچنین با بازیکنانی مانند تیام و جباروف هم مذاکره داشته است و قرار است به زودی تیام  خودش را به کادر فنی باشگاه معرفی کند. طبق هماهنگى هاى فتحى قرار است طلب ٦٣ هزار دلارى تيام كه تامين شده است، امروز به حساب او واريز شود و در نهايت تيام در يكى دو روز آينده به همراه مدير برنامه هاى خود راهى ايران شود.

جباروف به ازبكستان برگشت

هافبك ازبكستانى آبى پوشان پايتخت كه براى مذاكره با مديران استقلال به تركيه آمده بود به کشورش بازگردد.پیش از این فتحى سرپرست جديد استقلال مذاكراتى را با مدير برنامه هاى اين بازيكن داشته است که همچنان این مذاكرات ادامه دارد. جباروف خواستار عقد قرارداد سه ساله با استقلال است اما مديران آبى پوش درصدد منعقد كردن قرارداد يك ساله با اين بازيكن هستند.

استقلالى ها امروز راهى استانبول مى شوند

كاروان تيم فوتبال استقلال امروز پس از انجام تمرين راهى استانبول مى شود تا در يكى از هتل هاى اين شهر مستقر شوند. شاگردان شفر پس از برگزارى آخرين تمرين خود در اردو راهى استانبول مى شوند تا گردش و تفريحى را در اين شهر داشته باشند.

زمان بازگشت كاروان استقلال و سرپرست جديد به تهران

طبق هماهنگى ها كاروان تيم فوتبال استقلال روز يكشنبه ساعت ٩:٣٠ به استانبول را به سمت تهران ترك مى كنند و در اين ميان قرار است فتحى سرپرست جديد تيم و نوروزى معاون پزشكى باشگاه نيز زودتر از كاروان آبى هار راهى تهران شوند و تركيه را ترك كنند.

آقا خان از لیست خارج می شود

مرتضى آقاخان بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال كه به تازگی با اين تيم قرارداد امضا كرده است،به دليل مصدوميت نمى تواند براى استقلالى ها مثمر ثمر باشد و اين بازيكن با توجه به اينكه بايد  عمل جراحى روی پایش انجام دهد به همين دليل از ليست استقلال خارج مى شود.


بیشتر بخوانید:اتهام بزرگ به سرمربى تيم فوتبال استقلال 


داستان دوباره جبارى و استقلال تكذيب شد

در حالى كه مطرح شده مجتبى جبارى در آستانه بازگشت به استقلال به جاى جپاروف هافبك ازبكستانى قرار دارد اما اين موضوع توسط يكى از نزديكان باشگاه استقلال تكذيب شد.جبارى كه تا چندى پيش خداحافظى خود را از ميادين فوتبال اعلام كرده بود هم اكنون در رادار آبى ها قرار ندارد و طبق اين منبع آگاه بحث بازگشت او به جمع آبى پوشان شايعه است.

قربانى در تيررس شفر

على قربانى مهاجم فصل گذشته آبى پوشان پايتخت كه اين روزها در ميان استقلالى ها حضور ندارد دوباره در تيررس شفر قرار گرفته و در همين راستا مديران جديد باشگاه به دنبال فراهم كردن زمينه حضور او در تيم براى فصل آتى هستند.

بررسى قرارداد هاى استقلال توسط فتحى

سرپرست جديد باشگاه استقلال در نظر دارد پس از بازگشت از تركيه روى قراردادهاى بازيكنان بررسى هاى لازم را با همكارى برخى مديران باشگاه انجام دهد.

مهدى قائدى غایب اولین بازى استقلال مقابل پیکان

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته و تهیه بلیت از سوى فدراسیون فوتبال، مهدى قائدى فردا با کاروان استقلال راهى ایران نمى شود و وى از ترکیه به عراق مى رود تا به تیم امید اضافه شود.

به این ترتیب قائدى اولین بازى استقلال مقابل پیکان را  در لیگ هجدهم از دست مى دهد.

طلب تیام واریز شد

طبق هماهنگى مدیران جدید باشگاه استقلال طلب ٦٣ هزار دلارى تیام پرداخت شد .

مدیران استقلال طلب ٦٣ هزار دلارى تیام را به حساب مدیر برنامه او در آلمان (مارک شرمن) واریز کردند و تیام با ارسال مدارک گذرنامه خود توانست طلبش  از استقلالى‌ها را دریافت کند.

مهاجم سنگالی با استقلال به توافق رسید

با رقمى كه تيام دريافت كرد توافق بين اين بازيكن و مديران صورت گرفت و اين بازيكن براى حضور در تمرينات استقلال راهى تهران مى شود.

قرار است براى قرارداد فصل بعد به عنوان پيش پرداخت حدود ٧٠ تا ١٠٠ هزار دلار به تيام داده شود تا او براى ليگ هجدهم كارش را با استقلال شروع كند.

مديران استقلال طى يكى دو روز آينده براى حضور تيام در تهران بليت خواهد گرفت.

جدایى ساناک از استقلال

ساناک مربى تیم فوتبال استقلال که براى آغاز تمرینات استقلالى‌ها در اوایل تیرماه راهى تهران شده بود، به دلیل بیمارى مادرش راهى جمهورى چک شد حتى در اردوى استقلال در ترکیه هم حضور نداشت.
با این وجود طبق اعلام منابع آگاه احتمال دارد ساناک دیگر به استقلال بازنگردد و پیگیر درمان بیمارى مادرش باشد.

پايان كار فيليپ و استقلال !

فيليپ مربى بدنساز آلمانى آبى پوشان كه طبق خواسته شفر در تمرينات و اردوى استقلالى ها حضور پيدا كرده بود فردا راهى آلمان مى شود.
مسئولان باشگاه استقلال با تهيه بليت اقدامات اولیه سفر اين مربى را فراهم كردند و قرار بر اين شد تا در صورت نياز مجدد آبى ها به فيليپ،  براى هميشه كار وى را دنبال كنند تا مربى بدنساز آلمانى به كادر فنى اضافه شود.

ريكاورى استقلالى ها در تركيه

شاگردان شفر امروز آخرين تمرين خود را در اردوى تركيه انجام دادند.

بازيكنان تيم فوتبال استقلال در تمرين امروز ابتدا زير نظر فيليپ به گرم كردن بدن هاى خود پرداختند.

آبى پوشان پس از گرم كردن ،انجام پاس كارى تركيبى را در دستور كار قرار دادند و دروازه بانان تيم فوتبال استقلال نيز زير نظر نامدارى به انجام تمرينات اختصاصى پرداختند.

استقلالى ها اردو را ترك كردند

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته اردوى آبى پوشان در كارتپه تركيه به پايان رسيد و هم اكنون كاروان استقلال راس ساعت ١٣ به وقت تركيه راهى استانبول شدند و اردوى خود را ترك كردند.

استقلالى ها پس از حضور در استانبول به خريد مى روند و سپس در هتلى مستقر مى شوند تا فردا با پرواز ساعت ٩:٣٠ راهى تهران شوند.

استقلالى ها به استانبول رسيدند

كاروان تيم فوتبال استقلال كه ظهر امروز اردوى خود را در كارتپه ترك كرده بودند در نهايت دقايقى پيش به استانبول رسيد.

اعضاى تيم فوتبال استقلال هم اكنون در اتاق هاى خود مستقر شدند.

مربى بدنساز استقلال راهى آلمان شد

فیلیپ مربى بدنساز تیم فوتبال استقلال که در روز‌های اخیر تمرینات آبى پوشان را زیر نظر داشت با پرواز ساعت ٢١ از ترکیه راهى آلمان شد.

طبق هماهنگى‌ها قرار است مدیران استقلال در صورت نیاز به این مربى قراردادى را با او منعقد کنند و از او بخواهند براى اداره تمرینات به ایران بازگردد چرا که ساناک دیگر مربی استقلال به دلیل بیمارى مادرش دیگر نمى تواند استقلالى‌ها را همراهى کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۳۰ تير ۱۳۹۷
آقاخان واقعا تو تمرینات مصدوم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۶ ۳۰ تير ۱۳۹۷
عالی بود
آخرین اخبار