سردار نورعلی یاری از افزایش کشف ۴ میلیاردی در حوزه کالای قاچاق در استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: خدمات نیروی انتظامی در ابعاد مختلفی به مردم، نشان از حضور سازمانی قانونمدار  و خدمتگزار است که شاخصه آن مدافع اسلام و انقلاب اسلامی و پیروی از امر ولایت با اعتقاد راسخ به امنیت برای مردم و از آن مردم است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار برای افکار عمومی و نماد مردم سالاری دینی در داخل و جلوه اقتدار ملی در حوزه بین المللی است.

یاری به سه شاخص مهم جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت ملی پرداخت و خاطرنشان کرد: اعتراف تمام سیاستمداران و شخصیت‌های مطرح جهان به هوشمندی و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت و اتحاد و ایستادگی مردم ایران در رهروی از امر ولایت و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، توان و قدرت و اقتدار نیروهای مسلح این سه شاخص قدرت در جهان برای ایران و اقتدار ملی آن است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ولایت امر فقیه و حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری و وحدت و اتحاد مردم در رهروی از راه ولایت و اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح وجود دارد نظام سلطه را توان مقابله با ایران نیست.

وی جنگ تمام عیار دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران را یاد آور و تصریح کرد: امروز نظام سلطه با تمام توان در بعد اقتصادی به جنگ آمده است و علاوه بر جنگ اقتصادی جنگ نرم خود را نیز از گذشته آغاز کرده است و شرط غلبه بر دشمن استفاده از توان بی‌نظیر اصحاب قلم و اندیشه برای امید آفرینی و تولید محتوی در مقابل دشمن است.

فرمانده انتظامی استان ایلام به وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با شناخت نوع مطالبه مردم مرز بین اغتشاش گران و مردم را مشخص و به رغم تحمل آسیب‌هابرای نیروی‌های خود اجازه نداد به مردم بزرگوار ایران اسلامی ضربه‌ای وارد و با احساس مسئولیت اجتماعی مسائل را مدیریت و ختم به خیر کرد.

یاری سپس به قسمتی از عملکرد فرماندهی انتظامی استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: تنظیم سند راهبردی و عملیاتی و ابلاغ تا سطح پاسگاه، افزایش کشف 4 میلیاردی در حوزه کالای قاچاق، کاهش تصادفات به میزان 40 درصد و دستگیری قاتلان فراری سنوات گذشته‌ و اقدامات عملیاتی و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان ایلام و از همه مهم‌تر امنیت پایدار در بیشترین طول مرز با کشور عراق از افتخارات فرماندهی انتظامی استان ایلام و پرسنل تحت امر است.

فرماندهی انتطامی استان ایلام در پایان از شهروندان ایلامی خواست و گفت: شما پلیس ما باشید و انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه 147 با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرماندهی انتطامی استان ایلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.