فرماندار اردکان گفت: کمیته امداد زمینه برطرف کردن نیاز‌های نیازمندان را اولویت قرار دهد.

فرماندار اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ کمیته امداد  زمینه برطرف کردن نیاز‌های نیازمندان را اولویت قرار دهد و سپس تلاش کند افراد را توانمند و اشتغال را برای آنها مهیا کند.

هادی مقیمی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان و فقرا از دغدغه‌ها و تاکیدات امام خمینی (ره) بوده است افزود: نباید افراد نیازمند در طولانی مدت تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند بلکه با سیاست گذاری و برنامه شرایط جدید را در جامعه ایجاد کرد تا در یک انسان مستحق احساس امید ایجاد و زمینه فعالیت بالا و از مستمری بودن خارج شود.

مقیمی با بیان اینکه وضع اقتصادی دولت مناسب نیست و از طرف دیگر شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه تغییر کرده الان آن روش سابق را نمی‌شود برنامه ریزی و کار کرد یادآور شد: اهداف سازمان را با پویایی دنبال کرد با قدرت و جسارت برخی موارد را تغییر داد.

فرماندار اردکان افزود: اگر بخشنامه و آیین نامه‌ای جدیدی به دستمان رسید سعی کنیم بومی سازی نماییم و با توجه به شرایطی که در شهرستان اردکان وجود دارد تفسیر و اجرا کنیم، قطعا نتیجه بهتری می‌گیریم.

وی با بیان اینکه شرایط و حوزه جغرافیایی در اردکان متفاوت‌تر ازشهرستان‌ها و استان‌های دیگر است و خوشبختانه در اردکان افراد نیازمند محدودی وجود دارد گفت: بیایم آسیب‌ها را خوب بشناسیم و مشکلات را شناسایی و براساس آن برنامه ریزی کنیم.

فرماندار اردکان با بیان اینکه جامعه را به سمتی ببریم که به مرور زمان متوجه شود که کمیته امداد و نهاد‌های حمایتی مکانی برای درخواست مبلغ و پول نیست بلکه محلی برای توانمند سازی افراد است اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی دولت و اقتصاد کشور واقعا باید به طور جدی این کار انجام دهیم.

انتهای پیام/ی

توانمند سازی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار