مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: مشکلات جمع شدنى است و با یک خرد جمعى مى توان مشکلات را از سر راه بر داشت تا خواسته هواداران برآورده شود.

فتحی: با خرد جمعى مى توان مشکلات را از سر راه بر داشت/ سوپر جام در اولویت اصلى ماستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امير حسين فتحى مدیر عامل جدید باشگاه استقلال گفت: پس از پايان جلسه روز گذشته هيئت مديره حكم سرپرستى را گرفتم و اميدوارم با تعامل لازم بين اعضاى هيئت مديره، دوستان و پيشكسوتان كه صاحبان اصلى باشگاه هستند بتوانيم قدم هاى مثبتى را برداريم .باشگاه بسيار بزرگى است و هواداران فهيمى دارد. مشكلات جمع شدنى است و با يك خرد جمعى مى توان مشكلات را از سر راه بر داشت تا خواسته هواداران برآورده شود.

او افزود: اميدوارم استقلال را به حد و اندازه جايگاه واقى برسانيم.

فتحى گفت: ساماندهى باشگاه در همه موارد از جمله نقل و انتقالات ،سوپر جام در اولويت اصلى ماست و اميدوارم مشكلات را حل و دغدغه را از هواداران دور كنيم.

فتحى افزود: امروز به باشگاه خواهم رفت و با همكاران دفاعيه او را براى سوپر جام تنظيم مى كنيم و اميدوارم استقلال به حقش برسد و مسائل حل شود.

فتحى درباره اينكه با چشمى جلسه داشته يا خير گفت :با چشمى جلسه نداشتم و خبر را در سايت ها ديدم.

او در مورد بازگشت غفورى به تهران گفت :ساعت ٧يا ٨ تلفنى در جريان اين موضوع قرار گرفتم و خبر خاصى ندارم.

مدير عامل استقلال درباره لغو بازى با تيم كالسروهه آلمان اظهار کرد: ديروز يك نامه از شفر دريافت كردم كه ايشان خواسته هايى را مد نظر داشت. يكى از خواسته هاى وى لغو سفر به آلمان بود و با توجه به محدوديت هاى زمانى درباره اين موضوع صحبت كرديم و اين سفر لغو و قرار شد تيم در همان تركيه به تمرينات ادامه دهند.


بیشتر بخوانید:

فتحی: هر کاری بتوانم برای جذب تیام و جپاروف انجام می‌دهم/ افتخاری همچنان عضو هیئت مدیره خواهد بود


مدير عامل جديد استقلال درباره اينكه افتخارى حضور در هيئت مديره را نپذيرفته و ميرشاد ماجدى جايگزين وى هست يا خير گفت: من بى اطلاع هستم. تا آخرين لحظاتى كه به عنوان عضو هيئت مديره در كنار افتخاری بودم در اين خصوص صحبتى انجام نشد. مصوبات هيئت مديره هم امضا شد و بعد از آن چه اتفاقى رخ داده را نمى دانم و در مورد اضافه شدن اشخاص ديگر هم تصميم با من نيست و بايد رئيس مجمع تصميم بگيرد. همه توان خودم و همكارانم اين است دغدغه هواداران برطرف شود و دوستانى كه در گرما و سرما بودند برايشان تلاش مى كنيم.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در مورد وضعیت آبی پوشان پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۶ ۲۹ تير ۱۳۹۷
انشالله پیروزی بعدی فوتبال
آخرین اخبار