مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: تاکنون 50 درصد از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شده است.

تاکنون 71 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است/50 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده استمدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اشاره به اینکه هفته آینده اوج خرید گندم در استان خواهد بود گفت:در حال حاضر همه مراکز خریداری گندم در استان فعال  هستند.
 
وی با بیان اینکه تاکنون  71 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است افزود:بیشترین گندم خریداری شده از شهرستان‌ خدابنده است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود در سال‌جاری حدود ۲۵۰ هزار تن گندم در استان خریداری شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای خرید این محصول در استان انجام شده است.

رحمنی گفت: کیفیت گندم‌های خریداری شده نسبت به سال گذشته بهتر است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان تاکید کرد: گندمکاران زنجانی از زمان خرید گندم تا کنون  23 میلیارد و 400 میلیون تومان از مطالبات خود را دریافت کرده اند  و مابقی مطالباتشان هم به مرور به حساب آنها واریزخواهدشد .

انتهای پیام/ن



خرید گندم از کشاورزان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.