بهروز رشاد تهیه کننده سینما گفت:حدود نود و پنج درصد فیلمبرداری «قطار آن شب» به پایان رسیده است.

بهروز رشاد تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت ساخت «قطار آن شب»گفت: حدود نود و پنج درصد فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده است.

وی افزود: هم اکنون در منطقه سواد کوه هستیم و کار هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

 تهیه کننده سینما با اشاره به پیش بردن کارهای فنی این فیلم بیان کرد: حسن حسندوست تدوین این فیلم را به صورت همزمان پیش می برد و بابک میر، جلوه های ویژه بصری را انجام می دهد.

رشاد در خصوص حضور «قطار آنشب» در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: اگر این فیلم جلوه های ویژه بصری نداشت به جشنواره کودک ارسال می کردیم اما از آنجایی که این بخش در فیلم وجود دارد و بسیار سنگین و زمانبر است به جشنواره کودک نمی رسد و باید برای حضور در جشنواره فیلم فجر تلاش کنیم.

فیلمبرداری «قطار آن شب» تا هفته آینده به پایان می رسد/تلاش برای حضور در جشنواره فیلم فجر

افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در «قطار آن شب» به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری «قطار آن شب» تا هفته آینده به پایان می رسد/تلاش برای حضور در جشنواره فیلم فجر

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از نویسنده: بهروز رشاد و حمیدرضا قطبی بر اساس رمانی از احمد اکبرپور، تهیه کننده و مجری طرح: بهروز رشاد، کارگردان: حمیدرضا قطبی، مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه: هومن معصومی، طراح چهره‌پردازی: ناهید علامی، صدابردار: حسین بشاش، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: واحیک خچوویان، منشی صحنه: هدیه نصیری، دستیار تهیه: میثم صانعی، عکاس: بهروز صادقی، مدیر تدارکات: داوود ناظمی، محصول شرکت سینمایی کارن فیلم

انتهای پیام/

 فیلمبرداری «قطار آن شب» از مرز 95 درصد گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار