مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان گفت: ۷۰۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان درمجموع در سه ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حاجی پور، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان تأمین مسکن برای مددجویان را یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد اعلام کرد .

وی از تکمیل، تعمیر و بازسازی ۲۸۷ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: برای تکمیل، تعمیر و بازسازی این تعداد واحد مسکونی ۴۰۰ میلیون تومان از محل درآمد صدقات و اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.

حاجی پور تصریح کرد: به منظور کمک به خرید و احداث شش واحد مسکن مددجویان شهری ۴۸ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی امداد و صدقات در سه ماهه نخست امسال هزینه شده است و همچنین طی این مدت چهار واحد مسکن نیمه‌تمام مددجویان شهری تکمیل و تحویل آن‌ها شده است.

وی از تکمیل چهار واحد مسکن نیمه تمام روستایی و همچنین بهسازی و مقاوم سازی ۲۷ واحد مسکن روستایی در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: برای تکمیل، بهسازی و مقاوم سازی این تعداد واحد مسکونی ۱۱۳ میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/ی

تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان کمیته امداد در کرمان

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار