آیین تجلیل از نویسندگان بومی شهرستان رامشیر به همت اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان در محل فرمانداری رامشیر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین تجلیل از نویسندگان و اهل قلم رامشیر با حضور سید مجید حسینی نژاد، فرماندار شهرستان رامشیر، سرهنگ شهبازی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، حجت الاسلام جمالی فرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامشیر، محفوظیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حیدر حیدری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی و جمعی از نویسندگان و اهل قلم این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

تجلیل از نویسندگان و اهل قلم در رامشیر

مجید حسینی نژاد، فرماندار شهرستان رامشیر با اشاره به قداست قلم و نازل شدن سوره ای به این نام در قرآن کریم بیان کرد: عظمت نوشته ها به محتوایش بستگی دارد و کسی که قلم در دست دارد لازم است خوب بنویسد و اثری ماندگار به جای بگذارد.

تجلیل از نویسندگان و اهل قلم در رامشیر

حیدر حیدری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی رامشیر نیز با بیان اینکه نقش کتاب و مطالعه مفید در توسعه فرهنگی انکارناپذیر است اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی باعث معرفی مفاخر شهرستان و ظرفیت ها خصوصاً نسل جوان می شود و اگر حمایت های لازم از این حوزه صورت گیرد می توان شاهد آثار بیش تر از نویسندگان بومی و ارتقاء فرهنگی در سطح شهرستان بود.

گفتنی است در پایان این مراسم، ضمن معرفی آثار نوشته شده، از نویسندگان شهرستان تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

قدردانی از فعالان فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.