فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری ۳۵۰ خرده فروش مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت در حاشیه جلسه شورای تحلیل سیاسی منطقه یک به میزبانی شهرستان مرودشت، با اشاره به دستگیری ۳۵۰ خرده فروش مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان، تصریح کرد: در این رابطه با افزایش ۲۰ درصدی دستگیرشدگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روبرو هستیم که با تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی، تشدید طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در محلات آلوده و جرم خیز و هدفمندکردن واحد‌های گشت این مهم محقق شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از خرده فروشان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به خشکسالی‌های پیاپی در سطح شهرستان، این پدیده را تهدیدی برای امنیت برشمرد که مشکلات دیگری مثل مهاجرت از روستا‌ها به شهر، افزایش حاشیه نشینی، بوجودآمدن محلات ناکارآمد و کم بهره فرهنگی، بیکاری، کمبود آب آشامیدنی و رکوداقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

این مقام انتظامی بیان کرد: برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها، نهادها، ادارات و اقشار مختلف مردم با پلیس است و بر همکاری و همراهی همه شهروندان و مسئولان با پلیس تاکید کرد.

انتهای پیام/ن

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار