هتاک اینترنتی در یکی از شبکه های اجتماعی با هوشیاری کارشناسان پلیس فتای استان سمنان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: با شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مدیر یکی از گروه‌های تلگرامی با سوء استفاده از عکس پروفایلش به هتک حیثیت او می پردازد ، شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: خانم شاکی مستنداتی ارائه داد که مشخص شد متهم با بهره‌گیری از عکس فردی دیگر، با وی طرح دوستی ریخته و بعد با استفاده از عکس پروفایل این خانم ، مطالب و نسبت‌های دورغین به وی نسبت داده و به هتک حیثیت شاکی پرداخته است .

رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت : کارشناسان با رصد و پایش در فضای‌مجازی به خصوص شبکه‌اجتماعی تلگرام، این فرد را که با ساختن گروهی ، از تصاویر اعضای گروه استفاده و به نشر اکاذیب و هتک حرمت آنها می پرداخت دستگیر کردند .

سرهنگ صادقی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد : به افراد ناشناس که با وعده‌های دروغین و پوچ می‌خواهند در فضای مجازی با شما ارتباط دوستی برقرار کنند اعتماد نکنند و ضمن پرهیز از ارسال عکس،فیلم و اطلاعات شخصی و خصوصی خود به دوستان مجازی ، عکس‌ها و فیلم‌های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند.

انتهای پیام/ گ

دستگیری هتاک اینترنتی شبکه های اجتماعی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.