شصت و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی کلانشهر‌ها و شهر‌های مراکز استان کشور و سومین اجلاس هیئت رئیسه شورا‌های اسلامی کلانشهر‌های کشور در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی مراکز استان‌های کشور در اجلاس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی کلانشهر‌ها و شهر‌های مراکز استان کشور با اشاره به لزوم توجه شورا‌های اسلامی کلانشهر‌ها بر برنامه ریزی علمی و عملی صحیح جهت مواجهه با موضوعات مختلف اجتماعی در مدیریت شهری گفت: نظام‌مند کردن رابطه بین شورای عالی استان‌ها و مجمع مشورتی شورا‌های اسلامی شهر یکی از موضوعات مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
 الویری رئیس شورای عالی استان‌ها نیز در این جلسه بر لزوم عملی سازی مصوبات و طرح‌های مطرح شده در اجلاس مجمع مشورتی در استان‌ها تاکید کرده و افزایش نظارت‌ها را در بهبود اجرای مصوبات شورای عالی استان‌ها در مناطق مختلف تاثیرگذار دانست.
رادفر معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این اجلاس با اشاره به این که بیش از ۶۴۰۰ عضو شورا در شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان در حال فعالیت هستند گفت: در استان ۲۴۲ نفر در شورا‌های اسلامی شهر‌های ۴۴ گانه استان مشغول خدمت رسانی هستند و بقیه در روستا‌های استان ایفا نقش می‌کنند.
روح الله حضرت پور و هادی بهادری دو تن از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این اجلاس به بیان نکاتی پیرامون جلسه پرداختند.
رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه هدف از برگزاری این اجلاس را تثبیت جایگاه و نقش مردم برای اداره امور منطقه‌ای خصوصا در زمینه مدیریت شهری دانست.
این اجلاس فردا با بازدید از پروژه‌های مختلف عمران شهری ارومیه به پایان خواهد رسید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/م

شصت و یکمین نشست روسای شورا‌های کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها در ارومیه برگزار شد

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.