افزایش قیمت سکه، تحولات بازار مرغ و شناسایی مقصران حادثه سنندج از جمله مهمترین اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (چهارشنبه 27 تیرماه) به شرح ذیل است:

سکه گران شد/ یورو ۹.۷۲۲ تومان
امروز در صرافی‌ها، هر قطعه سکه طرح قدیم دو میلیون و ۹۲۱ هزار تومان و سکه طرح جدید دو میلیون و ۷۰۴ هزار تومان به فروش رسید.

باید و نباید های دریافت وام مسکن /کاهش میزان بارندگی نسبت به سال گذشته

وام مسکن/ شرایط جدید دریافت وام مسکن با اقساط 20 ساله + جزئیات
هر آنچه از باید و نباید های دریافت وام مسکن لازم است ، در این خبر از باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید. اگر قصد خرید مسکن و دریافت وام مسکن را دارید حتما این خبر را به طور کامل مطالعه کنید.

کاهش ۲۸ درصدی بارش‌های تابستانی نسبت به سال گذشته/ هرمزگان کم بارش‌ترین استان کشور
بنابر اعلام وزارت نیرو بارش باران در تابستان امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته با کاهش ۲۸ درصدی مواجه شده است.

باید و نباید های دریافت وام مسکن /کاهش میزان بارندگی نسبت به سال گذشته

موافقت با لایحه افزایش مناطق آزاد، یعنی شلیک تیر خلاص به تولید داخلی/ نمایندگان منافع ملی را بر منافع بخشی یا استانی ترجیح دهند+ متن نامه
13 انجمن و اتحادیه با ارسال نامه‌ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از نمایندگان خواستند تا در خصوص لایحه افزایش مناطق آزاد، منافع ملی را بر منافع بخشی یا استانی ترجیح دهند چراکه با توجه به وضعیت آشفته و عدم مدیریت صحیح فعلی این مناطق، افزایش آنها، اوضاع کنونی را آشفته‌تر کرده و تیر خلاصی بر تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی در سال حمایت از کالای ایرانی خواهد بود.

بارش پراکنده باران در برخی استان های کشور/آسمان تهران صاف است+جدول
امروز در نیمه شمالی استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر رشد ابر، بارش پراکنده گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

آخرین تحولات بازار مرغ و ماهی/قیمت مرغ به 9 هزار تومان رسید
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.

باید و نباید های دریافت وام مسکن /کاهش میزان بارندگی نسبت به سال گذشته

۴مقصر اصلی در حادثه سنندج شناسایی شدند/ راننده تانکر‌ سوخت به مسیر آشنا نبود
عضو هیئت عامل سازمان راهداری ابعاد جدیدی از حادثه سنندج را اعلام کرد و گفت: در این حادثه شهرداری،‌ شرکت حمل و نقل، راننده اتوبوس و تانکر‌ سوخت مقصر شناخته شدند.

آخرین وضعیت مطالبات رانندگان وکامیون‌داران/ تأمین قطعات مصرفی با ارز دولتی
وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزییات پیگیری رفع مشکلات رانندگان و کامیون‌داران از تأمین قطعات مصرفی ناوگان حمل و نقل عمومی با ارز دولتی خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار