دروازه بان جوان تیم پارس جنوبی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر درون چارچوب این تیم قرار می‌گیرد.

جایگزین رحمان احمدی در هفته‌های اول لیگ کیست؟به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   تیم پارس جنوبی جم بعد از اینکه محسن فروزان را با پایان قراردادش از دست داد، فورا برای جذب یک دروازه بان مطرح دست به کار شد و در این راستا رحمان احمدی باتجربه را به خدمت گرفت. احمدی، اما به دلیل مصدومیتی که داشت مجبور بود زانوی خودرا به تیغ جراحان بسپارد و با اینکه چند روزی است تمرینات سبک خود را آغاز کرده، اما احتمالا هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را از دست بدهد.

بر این اساس در غیاب احمدی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی از احمد گوهری در ترکیب تیمش استفاده می‌کند. گوهری که در لیگ هفدهم نیز دو بار در ترکیب تیمش به میدان رفت حالا انگیزه زیادی برای شروع فصل اینده دارد.

این دروازه بان ۲۳ ساله با توجه به قد و قامت بلندی که دارد، روی خروج‌ها و البته سیو‌های نزدیک بسیار موثر عمل می‌کند و امیدوار است در هفته‌های ابتدایی بتواند عملکرد خوبی بر جای بگذارد.

گوهری در تمرینات و بازی‌های دوستانه پارس جنوبی نیز به میدان رفت و شرایط مطلوبی داشت و حالا خودش را برای دیدار هفته اول لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان آماده می‌کند.

انتهای پیام/م

احمد گوهری در غیاب رحمان احمدی درون دروازه پارس جنوبی قرار می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.