رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:مدیریت شهری باید آمادگی کامل درشرایط خاص کشور و بحران را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران عصر امروز در شصت و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی کلانشهر‌ها و شهر‌های مراکز استان کشور که در هتل پارک ارومیه برگزار شد گفت:کشور امروزه در شرایط  خاصی قرار  دارد و در حوزه اشتغال با مشکلات شدیدی روبرو هستیم.

هاشمی گفت:مدیریت شهری امکان دارد در شرایط بدتری قرار گیرد بنابراین لازم است هم اکنون آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون کشور در برهه های مختلف شرایط بسیار بحرانی تر مواجه بوده است افزود: دسیسه های منافقین، جنگ تحمیلی دو رویداد مهم که کشور را دچار بحرانهای زیادی کرد اما در آن سالها با تکیه بر اعتماد مردمی و با اتکای درآمدهای نفتی توانستیم این بحرانها را به خوبی پشت سر بگذاریم.

هاشمی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی با اعتماد مردمی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با تلاش رزمندگان و محوریت آیت الله هاشمی ار بحران ها عبور کرد اظهارداشت: در آن سالها با هجوم مردم به جبهه ها مواجه بودیم و این موارد موجب شد جام زهر تبدیل به شهد شیرین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:کشور‌های دیگر موضوعات اجتماعی را امنیتی نمی‌کنند و از آن عبور می‌کنند اما در کشور ما موضوعات ساده‌ به موضوع امنیت ملی تبدیل می شوند.

هاشمی با تاکید بر اینکه  باید از تبدیل مسائل اجتماعی به بحران‌های امنیتی پرهیز کرد گفت:وحدت و انسجام تنها راه حل عبور از این بحران است.

وی ادامه داد:آسیب‌های اجتماعی و وجود رانت‌ها باعث چالش هاو شکاف بین نخبگان و جامعه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:پیشنهاد می‌کنم مجمع روسای شورای اسلامی شهر شرایط را در نظر گیرد و برای برون رفت از آن تدابیری بیاندیشد.

 

در حال تکمیل/م

برگزاری ۶۱ مین اجلاس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی در ارومیه 

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.