نخستین دوره کلاس مربی گری و داوری ورزش داژبال استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در نخستین دوره کلاس مربی گری و داوری ورزش داژبال استان فارس در شیراز که با حضور رضا خوش سرور نائب رئیس فدراسیون داژبال آسیا برگزار شد ۶۵ ورزشکار (۴۰ نفر بانوان -۲۵ نفر مردان) از استان فارس حضور داشتند.

خوش سرور نائب رئیس فدراسیون داژبال آسیا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: رشته داژبال دارای فدراسیون جهانی و آسیایی است و ورزشکاران ایرانی درنخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا، در جای پنجم قرار گرفتند.

وی افزود: داژبال شکل مدرن شده ورزش وسطی است و این ورزش در حال حاضر بصورت مدرن بازی شده و چیزی کمتر از رشته‌های بسکتبال، هندبال و والیبال ندارد.

نائب رییس انجمن داژبال ایران بیان کرد: در کلاس داوری و مربیگری داژبال در شیراز به شرکت کنندگان، قوانین این بازی، روش بازی، روش داوری و امتیاز دهی آموزش داده شد.

شرمین جباریان رئیس انجمن داژبال ایران و رئیس کفندراسیون داژبال غرب آسیا هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: حضور چشمگیر بانوان در این کلاس چشم انداز بسیار روشنی را برای آینده داژبال ایران ترسیم می‌کند.

در پایان نخستین دوره کلاس مربی گری و داوری داژبال استان فارس، سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش همگانی استان فارس به عنوان عضو هیات رئیسه داژبال غرب آسیا منصوب شد و استان فارس برای میزبانی از مسابقات داژبال کشور‌های اسلامی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/ن

برگزاری دوره کلاس مربی گری و داوری ورزش داژبال در شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.