مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني اصفهان و حومه از بهره برداری رسمی 8 خط جديد در سطح شهر اصفهان همزمان با دهه كرامت در هفته آينده خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاري ،افتتاح سامانه اتوبوس تندرو خيابان شيخ بهايي-جهاد به طول يك و نيم كيلومتر، خط ويژه ۲۶ میدان امام حسین علیه السلام _ آتشگاه -پایانه شهدای درچه با ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و خط سامانه تندرو میدان جمهوری اسلامی _ میدان استقلال با ۲۰ دستگاه اتوبوس نو  را از مهمترين خطوطي برشمردكه در هفته آينده در اختيار شهروندان قرار مي گيرد. 

به گفته وي ،  خط ۷۴ پل شیری_ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۴۵ میدان جمهوری _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۸ میدان شهید علیخانی _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۱۵۲پایانه باقوشخانه _ارزنان_حصه شمالی و خط ۱۲۰ میرزا طاهر _ خیابان بابک _ میدان جمهوری نيز در هفته آتي به بهره برداری می رسد.

 مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني اصفهان و حومه همچنین از ورود 50 دستگاه اتوبوس جديد به ناوگان اتوبوسراني شهر در هفته آينده خبر داد.

افتخاري با اشاره به آيين بهره برداري رسمي از طرح هاي توسعه حمل و نقل شهر اصفهان در هفته آينده اظهار كرد: 50 دستگاه اتوبوس جديد با استاندارد يورو 4 هفته آينده به صورت رسمي رونمايي و به ناوگان شهر اصفهان اضافه مي شود. همچنين 30 دستگاه اتوبوس نيز بهسازي خواهند شد.

وي با بيان اين كه يكي از مهمترين برنامه‌هاي اتوبوسراني اصفهان بازسازي ناوگان است تا اتوبوس‌ها به چرخه فعاليت در شهر باز گردند، بيان كرد: در هفته آينده 30 دستگاه اتوبوس مجهز به سيستم گرمايشي و سرمايشي بازسازي شده و به صورت رسمي به ناوگان اتوبوسراني باز مي گردد.

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني اصفهان و حومه اعلام كرد: هفته آينده همچنين به صورت رسمي از لباس و فرم ويژه رانندگان با حضور مديران شهري رونمايي مي شود. شعار "خوب ببینیم، خوب دیده شویم، ایمن باشیم" بر اين لباس ها حك شده كه اميد است در زمينه افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل شهري اثرگذار باشد.

افتخاري رونمايي از تابلوهاي جديد راهنماي خطوط و راهنماي مسافر در كليه خطوط و راهنماي تابلو بر روي بدنه اتوبوس به دو زبان فارسي و انگليسي و ساماندهي 15 خط را از ديگر طرح هاي حمل و نقلي آماده بهره برداري رسمي برشمرد و اظهار كرد: همچنين در هفته آينده از 78 واحد مسكوني تعاوني مسكن اتوبوسراني با هزينه و سرمايه گذاري شركت واحد بهره برداري خواهد شد و در اختيار كاركنان اتوبوسراني قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار