یوفویی که توسط یک جنگنده نظامی مورد تعقیب بود ناگهان در آسمان ناپدید شد.

ویدئوی تعقیب و گریز یک یوفو توسط جنگنده نظامی ! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی به تازگی منتشر شده که تعقیب و گریز یک یوفو توسط یک جنگنده نظامی را به تصویر می کشد که در آن هواپیمای نظامی در پشت این یوفو و با فاصله بسیار اندک نشان می دهد.

در این ویدئو که توسط یک شهروند آمریکایی با نام " نیک وانکو" و  در آسمان منطقه "بند" واقع در ایالت اورگن آمریکا تهیه شده، مشاهده می‌شود هنگامی که جنگنده نظامی به یوفو نزدیک می‌شود ناگهان این شی پرنده ناپدید می‌شود.


بیشتر بخوانید : انتقال یک یوفوی مرموز به پایگاه نظامی فوق سری آمریکا! +فیلم

این شهروند آمریکایی در این خصوص گفت: در حال قدم زدن با دوستان در خیابان بودیم که این صحنه را دیدم. به هیچ وجه به یوفو و داستانهای مربوط به آن باور نداشتم اما اکنون کاملاً عقیده‌ام تغییر کرده است. واقعاً یک شی پرنده عجیب در مقابل جنگنده نظامی حرکت می‌کرد که برای چند ثانیه حتی ناپدید می شد."

انتشار این ویدئو با واکنش برخی کاربران نیز همراه بود؛ یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " کاملا مشخص است و من یک جنگنده نظامی را در حال تعقیب یک شی پرنده با سرعت بسیار زیاد می بینم."

گفتنی است؛ چندی پیش نیز ویدئویی که حمل یک یوفو توسط یک تریلی در اتوبانی در منطقه نوادای آمریکا را نشان می داد، خبرساز شده بود. بنا بر نظر برخی از کاربران این یوفو در حال انتقال به پایگاه  نظامی فوق سری منطقه 51  آمریکا واقع در صحرای نوادا بود.

انتهای پیام/

ناپدید شدن یوفو حین تعقیب شدن توسط جنگنده نظامی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
taciturn
۰۹:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
یه سوال چرا در عصر مدرن و با تجهیزات عالی هیچ چیزی از این موارد ثبت نشده ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۲۰:۱۸ ۲۹ تير ۱۳۹۷
کلا چیزی بنام یوفو و این موارد وجود نداره . هر وقت دولت آمریکا میخاد یک وسیله پرنده جدید نظامی را تست و امتحان کنه از این مسائل پیش میاد
Iran (Islamic Republic of)
بهروزصباغ
۱۸:۲۲ ۲۹ تير ۱۳۹۷
بنده هم تو شهرستان ملایر استان همدان ساکنم در اطراف یکی از بخش های شهرمون یعنی سامن به همراه چندتن از دوستان در حالی که از دامن طبیعت برمی گشتم نقطه ی نورانی در آسمان روستای نازول دیدم که ناگهان به سمت ما آمد و در بالای سرمان قرارگرفت مشخص بود که دارد به ما نگاه می کند ما هم نگاه می کردیدم به طوری که آنقدر بالا رفت که در داخل ابر ها گم شد. متاسفانه دوربین و تجهیزان دوربین و ...نداشتیم آن موقع موبایل های امروزی نبود...
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۸ تير ۱۳۹۷
چرا قدیمی ها ادعا نمی کردند چیز عجیب در آسمان دیدیم در حالی که آدم های زودباور زیاد بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۸ تير ۱۳۹۷
بعضی ها می گند چرا فقط یوفو در خارج دیده ميشه و در ایران دیده نميشه بشخصه خودم 12 سال پیش ی شب یوفویی دیدم دایره ای شکل که نورهای رنگی داشت در آسمان چند ثانیه مکث می کرد بالا و پایین می شد و یهو غیب شد امکان نداشت هواپیما باشه خونه ما نزدیک فرودگاه هست هواپیماها رو شب ها دیده بودم هیچ هواپیمایی در اون حد نور رنگی نداشته و نداره و هیچ هواپیمای دایره ای شکل وجود نداره . یوفو ها واقعا وجود دارند من که به وجودشون ایمان دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۸ تير ۱۳۹۷
مگه همچین چیزی وجود داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۸ تير ۱۳۹۷
که اینطور
Iran (Islamic Republic of)
taciturn
۰۹:۴۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
like :)
آخرین اخبار