کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان بیش از ۵۶۷ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان پرداخت‌کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان استان هرمزگان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان بیش از ۵۶۷ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج در سه ماه امسال به مددجویان پرداخت کرده است.
وی گفت: این مبلغ به ۲۳۰ زوج زیر پوشش کمیته امداد استان هرمزگان در سه‌ماهه نخست سال ۹۷ پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حمایتی کمیته امداد امام (ره) فراهم آوردن شرایط ازدواج فرزندان مددجو و ازدواج مجدد زنان بی‌سرپرست خانوار است.

 

علی الهیاری افزود: شش میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران نیازمند استان در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به خانوار‌های تحت حمایت است گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای، برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌های ازدواج آسان باهدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر خدمات کمیته امداد به زوج‌های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۸۵۰ زوج تحت حمایت در انتظار دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج هستند گفت: تلاش می‌کنیم با زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت خیران در تأمین کمک‌هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، افراد پشت نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج از این نهاد به صفر برسد.

انتهای پیام/ر


کمک کمیته امداد برای تسهیل ازدواج مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.