مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: اجرای پویش ملی امامزادگان سرزمین من به مناسبت دهه مبارک کرامت در این استان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام محسن مومنی مقدم مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان اظهار داشت:به مناسبت دهه مبارک کرامت و همچنین روز ملی تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه، پویش ملی «امامزادگان سرزمین من» در استان آغاز شد.

مومنی  افزود:این پویش در قالب تیزر، موشن گرافی، پاکست و گزارش مردمی به صورت نمایشگاهی و طرح‌های مفهومی در فضای مجازی فعالیت می‌کند.

وی افزود: در قالب این پویش به برخی سئوالات و شبهات پاسخ داده می‌شود.

به گفته وی تولیدات رسانه‌ای در قالب تلویزیونی و رادیویی از دیگر بخش‌های این پویش است که به معرفی و تکریم و توجه به امامزادگان، نقش و تاثیر این مکان‌های معنوی در نشاط و پویایی خانواده‌ها و فضای کلی جامعه و نیز نقش آفرینی مثبت زیارت‌های معنوی در زندگی شخصی، روابط اجتماعی افراد و استفاده بهینه از فرصت حضور در صحن و سرای امامزادگان می‌پردازد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در قالب این پویش نمایشگاهی در سه بقعه این استان تدارک دیده شده است.

تربیت افزون بر ۵۰ هزار نفر حافظ قرآن، برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های متعدد و محافل قرآنی و وجود صد‌ها مسجد و حسینیه و تکیه، سیستان و بلوچستان را به استان حافظان قرآن تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ع

آغاز پویش ملی امامزادگان سرزمین من درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار