معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت:  کارگاه آموزشی برای 26 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان دوره ابتدایی در این استان برگزارمی شود.

برگزاری کارگاه آموزشی برای والدین دانش‌آموزان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یاسر نانکلی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه در این کلاس ها به والدین ارتباط و زمینه‌ سازی‌های روانی و حرکتی برای ورود نوآموزان به پایه اول ابتدایی آموزش داده می شود،افزود: این امر باعث افزایش کیفیت‌ بخشی به آموزش‌های پایه اول ابتدایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی برای بیش از 26 هزار نفر از والدین  دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی استان برگزارمی شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه خانواده در رشد شخصیت فرزندان، تحکیم ارتباط میان اعضای خود و اعتلای فرهنگ جامعه، نقش و اهمیت بسزایی دارد، گفت: فرزند در خانه و در دامان والدین رشد می‌کند و آماده ورود به مرحله دیگری همچون مدرسه می‌شود.

نانکلی با اشاره به اینکه خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، عنوان کرد: وضعیت موجود هر جامعه‌ای نتیجه یادگیری دیروز افراد در خانه و مدرسه است و وضعیت فردای هر جامعه در نتیجه سرمایه‌گذاری‌هایی است که امروز روی دانایی افراد در خانه، مدرسه و جامعه انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی والدین و مربیان در امر تربیت و پرورش اخلاقی کودکان، برقراری ارتباط سالم با آنها است، خاطرنشان کرد: اساس تربیت سالم فرزندان بستگی کامل به سلامتی خانواده دارد و سلامتی خانواده مستلزم ارتباط سالم بین اعضای خانواده است.

انتهای پیام/ب

کارگاه آموزشی برای 26 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.