مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان با توجه به قطعی مکرر برق از شهروندان خواست نکات ایمنی مربوط به وسایل برقی در هنگام قطع شدن برق را رعایت کنند.

‍ توصیه های ایمنی هنگام قطع برقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت :در هنگام استفاده از وسایل برقی مانند سشوار ,اتو , فر برقی ...در صورت قطع شدن برق دوشاخه برق را از پریز جدا نموده در غیر این صورت با رها کردن وسیله برقی پس از وصل مجدد برق آتش سوزی رخ خواهد داد.

وی افزود: شهروندان در هنگام قطع برق از تعویض لامپ ها و دستگاری وسایل برقی خودداری کنند.

علی عسکری از شهروندان خواست قبل از خروج از منزل دوشاخه وسایل برقی را از پریز برق جدا نمایند .

عسکری در ادامه گفت: شهروندان توجه داشته باشند در صورت تمایل به استفاده از آسانسور به جدول زمان بندی قطع برق که از طریق اداره برق اعلام شده است توجه نمایند تا از محبوس شدن در آسانسور در اثر قطع شدن برق جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود: شهروندان در هنگام استفاده از اسانسور حتی الامکان تلفن همراه با خود داشته باشند و از استفاده اطفال به تنهایی از آسانسور جدا خودداری شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان خاطرنشان کرد:اگر در هنگام استفاده از اسانسور قطعی برق اتفاق افتاد با حفظ خونسردی با شماره 125 تماس حاصل نموده و آدرس دقیق را به سامانه اعلام نمایند .

انتهای پیام/س

 

رعایت نکات ایمنی هنگام قطع برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار