پنج هزار و ۵۸ واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله زده به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات بازسازی ه بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : از مجموع واحد‌های معرفی شده به بانک‌های عامل، چهار هزار و ۵۹۷ فقره منجر به عقد قرارداد شد که تاکنون همه مالکان این واحد‌ها تسهیلات بازسازی ساخت و یا تعمیرات را دریافت کرده اند.
وی اظهارداشت: از مجموع واحد‌هایی که تسهیلات ساخت و تعمیرات را دریافت کرده اند، یک هزار و ۲۵۳ واحد احداثی و چهار هزار و ۴۳۸ واحد نیز تعمیری است.
وی بیان کرد: از ابتدای شروع کار بازسازی در این شهرستان، تاکنون عملیات آواربرداری ۶۱۹ واحد مسکونی شامل ۳۰۹ واحد شهری و ۳۱۰ واحد روستایی پایان یافت و کار پی کنی ۵۵۷ واحد مسکونی نیز انجام شده که از این تعداد ۲۴۵ واحد مسکونی شهری و ۳۱۲ واحد نیز روستایی است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین، با بیان اینکه کار ساخت ۱۰۷ واحد شهری و روستایی نیز در این شهرستان پایان یافته است، گفت: از مجموع این واحد‌ها چهار واحد شهری و ۱۰۳ واحد نیز روستایی است.
رضایی اضافه کرد که هم اکنون در مجموع ۴۱۳ واحد مسکونی شهری و روستایی در مرحله پی سازی، ۳۳۳ واحد در مرحله اسکلت بندی، ۲۴۰ واحد در مرحله دیوارچینی و ۲۷۶ واحد نیز در مرحله احداث سقف است.
وی با بیان اینکه در قصرشیرین برای یک هزار و ۲۶۳ مستاجر واحد‌های تعمیری و احداثی نیز تشکیل پرونده شده است، از صدور پروانه ساخت توسط شهرداری برای ۲۴۹ واحد مسکونی شهری و هشت واحد تجاری این شهرستان خبر داد.
 
 
انتهای پیام/د
 
 

کار ساخت ۱۰۷ واحد شهری و روستایی نیز در این شهرستان پایان یافته است

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.