بانوان فارسی‌ با شکست سپاهان راهی دور یک چهارم نهایی امید‌های کشور شدند.

علیرضا پاکدل نائب رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی هندبال امید‌های کشور، بانوان فارس، مقتدرانه از سد سپاهان اصفهان گذشتند، افزود: بانوان تیم فارس در بازی مقابل سپاهان اصفهان، ۲۶ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافتند.

رئیس هیئت هندبال فارس گفت: تیم فارس فردا مقابل البرز بازی می‌کنند که در صورت پیروزی، به مرحله نهایی مسابقات راه خواهند یافت.

وی گفت: مسابقات هندبال بانوان امید‌های کشور از ۲۲ تیرماه با حضور تیم‌های فارس، شاهین شهر، همدان، اصفهان، ملایر، آدربایحان غربی، تهران، بافق، کرمان، سنندج، البرز، قم، گچساران، قزوین و فولاد مبا که سپاهان در ۴ گروه به میزبانی اصفهان آعاز شده است.

نائب رئیس فدراسیون هندبال با بیان این که این مسابقات تا ۲۸ تیرماه ادامه دارد افزود:سطح مسابقات با توجه به حضور تیم‌های حاضر خوب است و نماینده فارس در این مسابقه خوش درخشیدند.

پاکدل گفت: مریم زارعی، سپیده عظیمی، فاطمه غضنفری، شیرین سالاری، فاطمه شاهین پوری، زینب هاشمی، مهدیه نوابی پور، صفورادلیرور، کیمیاطالبی، فاطمه عبدالهی زهراشعوری مریم عبدالهی، زهراداداللهی، لیلا باقری، دنیاسقایی و مرضیه طاهری بازیکنان تیم شیراز در این رقابت‌ها هستند و سارا مرادی و فرزانه علیدادی هدایت این تیم را بر عهده دارند.

وی با اشاره به حضور تیم هندبال شهید چمران لارستان در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور گفت: امسال تیم‌های شیراز، کازرون و فیروزآباد در مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور حضور خواهند داشت.

 پاکدل افزود: با برنامه ریزی مناسب، سال خوبی را برای هندبال بانوان فارس پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن

پیروزی تیم هندبال فارس در مقابل سپاهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار