واکنش باشگاه استقلال به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام

نامه‌های باشگاه استقلال به سازمان لیگ نشان می‌دهد این باشگاه درخواستی برای لغو مسابقه نداشته است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از باشگاه استقلال، سازمان لیگ فوتبال ایران در شرایطی با بیان اینکه استقلال از حضور در سوپرجام انصراف داده، اعلام کرد این تیم بازنده این مسابقه است که متن نامه‌های باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که در ادامه منتشر می‌شود، موضوع دیگری را نشان می‌دهد.

در این نامه‌ها باشگاه استقلال صراحتا برای تغییر زمان دیدار درخواست کرده بود و از حضور در این بازی انصراف نداده، اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تصمیمی عجولانه روز سه شنبه خبر از قهرمانی پرسپولیس دادند. سرمربی استقلال نیز پیش از این به صورت رسمی اعلام کرده بود که ما خواهان برگزاری بازی در زمان دیگری هستیم نه لغو آن و این تصمیم سازمان لیگ کاملا عجولانه است. تصویر هر دو نامه در ادامه می‌آید:

واکنش باشگاه استقلال به اقدام سازمان لیگ؛ درخواست لغو سوپرکاپ را نداشتیم+ سند

 

این در حالی است که یک منبع آگاه اعلام کرد: باشگاه استقلال درخواست تعویق بازی را داشت، اما مشکل اینجا است که زمانی برای به تعویق افتادن این بازی نداشتیم و این بازی باید در تاریخ ۲۹ تیر برگزار می‌شد. استقلال هم به هیچ وجه حاضر نبود در این تاریخ به میدان برود و روی تصمیم خود اصرار کرد. به همین دلیل نتیجه بازی ۳ بر صفر اعلام شد. این موضوع هم در جلسه امروز که با حضور نماینده باشگاه استقلال برگزار شد به تصویب رسید.


بیشتر بخوانید:پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۸ تير ۱۳۹۷
همه ی اونایی که سر میز نشستن طرفدار پرسپولیسن همگی و فوتبال ایران غیر قابل اصلاح هس وقتی به لیگ ها و بازی های کشور های دیگه نگاه میکنیم میایم به ایرانم نگاه میکنیم خندم میگیره رسیدگی کنید و این همه از پرسپولیس طرفداری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ تير ۱۳۹۷
خود کرده را تدبیری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ تير ۱۳۹۷
واقعا شوک خیلی بزرگی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ تير ۱۳۹۷
به داد استقلال برسيد
آخرین اخبار