نیروهای دموکراتیک سوریه که مورد حمایت آمریکا قرار دارند، در حال تشکیل تیمی برای مذاکره با دولت بشار اسد هستند.

نیروهای دموکراتیک سوریه در حال تشکیل تیم مذاکره با دولت دمشق هستندبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنا به گزارش‌ها نیروهای دموکراتیک سوریه که مورد حمایت آمریکا قرار دارند، می خواهند با دولت دمشق مذاکره کنند. 

در نشست روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روسی او تا حد زیادی موضوع بحران سوریه و راهکارهای حل و فصل بحران فعلی انسانی در این کشور مورد توجه دو طرف قرار گرفت.

حکمت حبیب، از اعضای اصلی شورای دموکراتیک سوریه به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: «در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل تیم مذاکره کننده به منظور انجام گفتگوهای احتمالی با دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه هستیم».

خبرگزاری سوریه به نقل از او گزارش داد یکی از اهداف این نشست ایجاد برنامه‌ای برای مذاکره با دولت سوریه است. اعضای شورای دموکراتیک سوریه روز گذشته در شهر الطبقه در شمال سوریه دیدار کردند تا درباره مسائل بسیاری از جمله مذاکرات احتمالی با مقامات دمشق گفتگو کنند.

دمشق بارها حضور نظامی آمریکا را در سوریه مورد انتقاد قرار داده و آنرا  نقض حاکمیت خود خوانده و اعلام کرده است آمریکا بدون داشتن مجوز از سازمان ملل در سوریه حضور دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، بشار اسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار