علی اصغر جمعه ای گفت: بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهی و ارتباط با هسته علمی در اتحادیه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی می‌تواند افق‌های روشنی را برای شکوفایی استان ایجاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان در هفدهمین نشست اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی استان سمنان گفت:  باید توجه شرکت‌ها به صادرات مشتقات گچ ساختمانی سمنان بیشتر شود و خوشبختانه در استانی زندگی می‌کنیم که ازنظر تولید محصولات معدنی به‌ویژه گچ در کشور پیشتاز است که این مهم می‌طلبد تا با صادرات این محصول زمینه توسعه هر چه بیشتر را فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: این استان ازنظر محصولات صنایع معدنی به‌ویژه گچ بسیار توانمند است و بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهی و ارتباط با هسته علمی در اتحادیه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی می‌تواند افق‌های روشنی را برای شکوفایی استان ایجاد کند.

جمعه ای تصریح کرد: با توجه به خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید تنها راه برون‌رفت اقتصاد کشور از حالت رکود توجه به ظرفیت‌ها و اتکا به توانایی‌های داخل است که باوجود معادن بسیار غنی استان سمنان و ایجاد زمینه لازم برای صادرات آن‌ها می‌توانیم از این بحران گذر کنیم.

انتهای پیام/ب

هفدهمین نشست اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.