فتاح گفت: امشب مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به همراه یارانه‌ها به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست خبری که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: امشب مستمری مددجویان تحت پوشش‌ کمیته امداد و سازمان بهزیستی به همراه یارانه‌ها به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ درصد به مستمری تمام مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اضافه می‌شود، افزود: بر این اساس، خانواده‌های یک نفره ۱۰۸ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۲۱۵ هزار تومان، خانواده‌های ۳ نفره ۲۸۹ هزار تومان، خانواده‌های ۴ نفره ۳۸۴ هزار تومان و خانواده‌های ۵‌ نفره و بیشتر ۴۱۶ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند. البته این مبلغ به همراه مابه‌التفاوت ۳ ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد به مددجویان پرداخت می‌شود.

فتاح تصریح کرد: همچنین کمیته امداد به خانواده‌های ۵ نفره و بیشتر، ۱۰۰ هزار تومان و به خانواده‌های یک نفره ۵۲ هزار تومان به صورت جداگانه پرداخت می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص فروش ساختمان سوهانک گفت: ساختمان سوهانک به مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه آزاد فروخته شد. همچنین خریدار ساختمان سوهانک، پرداخت تبعات اخذ پایان کار و تغییر کاربری را برعهده گرفته است.

وی با بیان اینکه ۳۵ درصد از این مبلغ پیش پرداخت شده است، گفت: تا کنون ۳۰۰ میلیارد تومان از محل فروش ساختمان سوهانک دریافت کرده ایم. مابقی پول  را هر ۶ ماه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان چک دریافت کرده‌ایم.

فتاح خاطرنشان کرد: ماه گذشته سوهانک به طور رسمی به دانشگاه آزاد تحویل داده شد.

وی درخصوص نحوه هزینه کرد پول حاصل از فروش سوهانک گفت: پول حاصل در صندوق امداد و ولایت سپرده گذاری شده است و به صورت وام قرض الحسنه ضروری به مددجویان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد: بر این اساس ظرف ۳ ماه آینده هیچ پشت نوبتی برای وام ضروری نخواهیم داشت.

فتاح از همکاری با سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد و گفت: طی امضای قرارداد سه جانبه مقرر شد ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی احداث شود.

وی درخصوص امتیاز کمیته امداد در این زمینه گفت: این همکاری به نحوی است که هیچ فشار اقتصادی بر مددجویان کمیته امداد وارد نشود، در این راستا مددجویان کمیته امداد از وام بنیاد مسکن استفاده نمی‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: طراحی نقشه‌های ۱۰ هزار واحد مسکونی انجام و جانمایی‌های لازم لحاظ شده است. همچنین تمام این واحد‌ها ضد زلزله هستند و تا پایان سال بخش اعظمی از واحد‌ها ساخته می‌شود.

فتاح گفت: بر اساس بودجه ۹۷ مقرر شد ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به کمیته امداد واگذار شود، این موضوع در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شده و لازم است هفته آینده در صحن دولت به تصویب برسد. به محض ابلاغ مصوبه دولت در این خصوص واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر اجرا و به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می شود.

وی با اشاره به تورم‌های جدید گفت: بسته‌های ویژه حمایت از مددجویان برای کاهش فشار تورم بر آن‌ها لحاظ شده است. رویکرد کمیته امداد افزایش کمک‌های مالی نیست، بلکه کمک به تهیه مایحتاج خانواده‌ها از جمله تهیه مواد غذایی مورد نیاز آنان در دستور‌ کار کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از ورود ۳۰ هزار خانوار به چرخه کمیته امداد خبر داد و افزود: ظرف ماه گذشته ۳۰ هزار خانواده وارد چرخه حمایت کمیته امداد شدند.

فتاح گفت: دولت ۱۰۰ درصد بودجه سه ماه اول سال جاری کمیته امداد را پرداخت کرده است.

وی در خصوص ساخت خانه‌های زلزله زده‌ها در کرمانشاه گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ خانه آسیب جدی دیده بودند، اما برای جلوگیری از خسارت مجدد از طریق زلزله، خانه‌هایی که استحکام لازم را نداشتند نیز به این تعداد اضافه شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: بر این اساس ساخت ۵ هزار و ۴۰۰ واحد در دستور کار قرار گرفت که در سفر اخیر من به کرمانشاه ۵۰۰ واحد از این تعداد افتتاح شد.

فتاح خاطر نشان کرد: این خانه‌ها علاوه بر احداث تجهیز هم می‌شوند، در واقع مددجوی کمیته امداد بدون هیچ آورده‌ای از طرف کمک‌های مردم به زلزله زده‌ها صاحب خانه به همراه اقلام مورد نیاز می‌شوند.

وی افزود: متوسط هزینه کرد کمیته امداد برای احداث و تجهیز هر خانه ۱۲ میلیون تومان است که با توجه به تورم‌های جدید ساخت خانه‌ها از این پس نیازمند هزینه‌های بیشتر است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد: هر سه ماه ۵۰۰ واحد جدید احداث شده در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

فتاح خاطر نشان کرد: ساخت خانه‌های روستایی با سرعت بالاتری انجام می‌شود، چرا که ساخت خانه‌ها در شهر ضوابط خاص خود را دارد و دموکراسی اداری در آن‌ها کمی طولانی‌تر است.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه برای جلوگیری از موازی کاری‌ها آیا ادغام بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار نیست، گفت: در صورت حمایت قانونی، کمیته امداد و سازمان بهزیستی ادغام می‌شوند.

فتاح با اشاره به وجود تفکیک وظایف این دو نهاد گفت: به منظور افزایش کیفی خدمات تداخل‌ها و موازی کاری‌ها را با سازمان بهزیستی از بین برده ایم و به عنوان مثال وظیفه نگهداری از معلولان و سالمندان بر عهده سازمان بهزیستی گذاشته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: با این وجود اگر قانونگذاران بخش اجتماعی به این نتیجه برسند که ادغام این دو نهاد خدماتی به نفع محرومان و مردم است، لایحه ادغام به سرعت تدوین و تقدیم مجلس خواهد شد.

فتاح با بیان اینکه دولت سال گذشته 2 هزار و 100 میلیارد تومان برای وام قرض الحسنه اشتغال مددجویان اختصاص داده بود، گفت: در سال جاری این رقم یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که از طریق بانک‌ها به عنوان وام قرض الحسنه برای اشتغال مددجویان اختصاص داده شده است.

وی افزود: همچنین از یک و نیم میلیارد دلاری که در صندوق توسعه ملی به مناطق محروم و روستایی اختصاص داشت، مبلغ 2 میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به وام اشتغال مددجویان اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با الحاق بودجه صندوق امداد ولایت به این ارقام، کمیته امداد در مجموع ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ و برداشت از صندوق توسعه ملی و صندوق امداد و ولایت به منظور اشتغال مددجویان منابع مالی اختصاص داده است.

فتاح افزود: در حال حاضر ۴ هزار نفر مدارک خود را برای دریافت وام اشتغال تکمیل کرده اند.

وی با اشاره به تبصره ۱۴ بودجه سال ۹۷ گفت: ۷ هزار میلیارد تومان برای رفع فقر مطلق درنظر گرفته شده است و کمیته امداد و بهزیستی مجوز این را دارند که افراد پشت نوبت خود را به چرخه حمایت وارد کنند. در همین راستا طی ماه گذشته ۳۰ هزار خانوار وارد چرخه حمایت شدند و این ظرفیت وجود دارد که خانوار‌های بیشتری تحت حمایت قرار گیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از سهولت اعطای وام به مددجدیان خبر داد و گفت: مددجویان می‌توانند برای دریافت ۲۰ میلیون تومان تنها با یک ضامن اقدام کنند.

وی افزود: معوقات بانک‌های ما کمتر از ۲ درصد است؛ این به دلیل سخت گیری‌های ما است که به نفع مددجویان است، چرا که مددجویان بدهکار خواهند شد.

فتاح در پایان با بیان اینکه متوسط دریافتی هر یتیم ماهانه ۲۰۰ هزار تومان است، گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان فطریه وصول حسابداری و توزیع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرناز
۱۹:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
نمیدونم
Finland
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
قراربودمستمری بهزیستی بیستم واریزشودچراهنوزواریزنشده
Finland
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
قراربودمستمری بهزیستی بیستم واریزشودچراهنوزواریزنشده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسام الدین گلستانی
۱۵:۱۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
من از شهرستان خوی مزاحم میشوم من الان هشت ماه پا دست من از کار افتاده من یک کارگر ساده هستم هیچ چیزی ندارم نه ماشین نه خونه هیچ چیزی ندارم حتا به اسم خانم چیزی ندارم من اول کرایه پیشین بودم الان هشت ماه طوی یک خونه ورثه زندگی میکنم الان دو ماه کمیته امداد هیچ چیزی برای من واریز نمیکنه من نمیتوانم راه بروم به جای مراجعه بکنم با چهار فرزند یک طرف زلزله هست الان با این وضعیت طوی چادر هستم به هر کسی گفتم آخرش به من یک کانکس ندادن تو را به جان بچهایت تو را به خدا قسم میدهم به داد من بچه‌هایم برسین ای کاش مسعولان منو با بچه‌هایم میدیدن چه بدبختی میکشیم تو را به قرآن به دادن من برسین
Iran (Islamic Republic of)
ربابه میزرایی
۰۵:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام من شوهرم فوت کردین سه تا بچه دارم یه سویت سی تومان خریدم که با بچه هام زندگی کنم خلاف ساختمان مال مالک زمین نصف داد برای خودش اب وبرق آورد خونه فروخت رفت ولی دهدار ۷ سال منو بدون آب وبرق وگاز گذاشت گفت مالک زمین باید خلافشو بده تو آب وبرق بیاری من تحت پوشش اقدام هیچ ندارم چرا من ۷دسال تو تاریکی زندگی کسی به دادم نمیرسی توروخدا به من رحم کنید من بدبختم به دادم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
باعرض سلام ادب خسته نباشی خدمت شمابه خداهنوزمستمری کمیته امدادامام خمینی واریزنشده امروز28آذرماه است چندم واریزمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۱:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
سلام آقای فتاح شمارا‌بخدا‌هرچی.میخواید‌به‌مددجویان بهزیستی ‌‌لطف‌‌کنی‌بدینودتون‌‌بدین‌‌دست‌این‌زالم‌ها‌ندید‌خودشون‌میخورن‌‌‌من‌دست‌شما‌را‌می‌بوسم‌چون‌سید‌خوبی‌هست‌خداعزت‌راض‌باشه‌‌ازقزوین پیامک‌دادم‌هم‌خودم.وهمسرم‌بیماری خاصت ‌داریم‌نمتونم‌بگم‌چه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام چرا حقوق بهزیستی واریز نشده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسینی
۰۶:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
من بادلیلی بهم مستمری میدادن الان قطع کردن ولی هنوزم مشکل دارم دلیلم سرجاشه چراقطع کردن من نیازدارم حتما باید کاسه گدایی بگیرم دستم؟؟؟ کم جامعه اشعال جمع کن داره زنانی جونم شروع کنند به گدایی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شهناز گل براهویی
۱۱:۰۹ ۲۹ تير ۱۳۹۹
با سلام من مدجوی کمیته امداد هستم و در زاهدان زندگی میکنم اینجا اصلا جواب نمیدن ن پول دارو ها مو ونه اجاره خونه ام را نمیدن من زن پیر و مریض هستم و هیچ درآمد دیگری ندارم ۴سال برای وام ۲میلیون تومان درخواست کردم ولی هروز میرم جواب نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
بهجت سلطانی نژاد
۰۴:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام.چرا سبد موادغذایی .سبد معیشتی واریز نشد.داروهایی اعصاب وروان .وداروهایی سرطان همسرم.مخارج خانه چطوری تهیه کنم.تو را به قران قسم ما به نان شب محتاجیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بہ ریس محترم کل کمیتہ امداد بندہ مددجو کمیتہ امداد ھستم و جز مستمری ھیچ درامدی ندارم شمارہ ملی مددجو کمیتہ امداد ھستم از شہپرستان مزاحم میشم شمارہ ملی 6129673205
Iran (Islamic Republic of)
شیخی
۱۴:۵۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا برای من وام مریختن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه ساجدی
۱۷:۴۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام من خانم بی سرپرست هستم دختر دارم خودم بیماری سرطان دارم تا حالا با دستفروشی میگذروندم الان اجاره ندارم بدم ازطرف پول پیش ندارم خواهشمندم کمک کنید این کرونا باعث شده بیرون نتونم کارکنم وقت خونم تموم شده چکار کنم بدون خرجی بی پولی اذیتمون میکند کد ملی ۵۰۲۹۵۳۵۵۴۳خواهشمندم یک وام بدین
Iran (Islamic Republic of)
نداگودرزی
۱۶:۳۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
من سرپست یه دخترم مستجرم الان با این بیماری چطور کار کنم پولم به حسابمون واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
نجمه نظری
۱۹:۲۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
من سر پرست دو دخترم که هر دو دانش آموزن هستم دخترام یارانه ندارن واسه به حساب خودم تا امروز یارانه ریحته نشده ما تلوزیون نداریم بچه هام نمیتونند از برنامه شبکه آموزش استفاده کنند ترم اول شاگرد اول شدن نمیدونم مشکلم رو چطور حل کنم کمیته امداد گفتند ما فقط یجور کمک میکنیم شوما تلوزیون بخر فاکتور بیار ما یه کمکی بهت میکنم واسه وام هم گفتند ضامن بیار من اگر ضامن داشتم یا قدرت خرید داشتم که زیر پوشش نمیرفتم میشه یه راه حل واسه درس بچه ها پیش پای من بذارید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی منصوری
۲۰:۰۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بهزیستی قراره به ما یه مساعده بده رفتیم یک هفته دویدیم مدارک تکمیل کردیم بهمون گفتن 1ماه واریز میشه الان 5 ماهه هیچ خبری نیس
Iran (Islamic Republic of)
امرولا
۰۲:۳۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام من شهری دارم مریضه تعته پوشش کمیته امدادهستیم ستا بچه دارم که دوتاشون دوقلوه به خدا ساحب خونه جوابمون گرده پول پیش سه ملیونه تورو خدانزارید این دمه عیدی بچه هام بی سرپنا باشن خاهش میکنم به دادم برسید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۱۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام چرا مستمری بهمن ماه کمیته امدا واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
صفری
۱۱:۴۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام من سه بچه بی سرپرست دارم 1ساله که میرم کمیته امداد بچه هاتوخونه زندگی می کنن که سقف خونه. سوراخ شده کمیته اومده عکس هم گرفتن از اهواز هم اومدن خونه رو دیدن گفتن این خونه که شما زندگی می کنین خطر ناک هست الان که میرم کمیته میگم یه خونه به بچه هام بدین میگه بوجه نداریم کی میخوان به داد ما برسن وقتی خونه ریخت رو سرمون
Iran (Islamic Republic of)
صفری
۱۱:۳۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام من سه بچه بی سرپرست دارم 1ساله که میرم کمیته امداد بچه هاتوخونه زندگی می کنن که سقف خونه. سوراخ شده کمیته اومده عکس هم گرفتن از اهواز هم اومدن خونه رو دیدن گفتن این خونه که شما زندگی می کنین خطر ناک هست الان که میرم کمیته میگم یه خونه به بچه هام بدین میگه بوجه نداریم کی میخوان به داد ما برسن وقتی خونه ریخت رو سرمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سلام حقوق برج 10راکی واریز میکنید برای پول. ویزیت بچم موندم ببرمش دکتر
Iran (Islamic Republic of)
غلامحسین تیزبخش
۱۰:۳۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
باسلام خدمت رییس مخترم سازمان بزرگ بهزیستی
اعضای خانوده ام ۴ نفره هستیم ولی متاسفانه در لیست یک نفره قرارگرفتم به سازمان مربوطه رفتم بهم جواب دادن سهمیه پر هست مگر همچین چیزی داریم اگر مطلبم را خوندید لطفا جوابم را بدهید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا لک
۲۱:۰۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
اقا امشب ۱ /۸/ ۹۸پس چرا پولا رو نریختید حساب همه ای مملکت بدبختن مشکل دارن شما خدارومیشناسید بهش ایمان دارید جواب خدارو چی میدید دلت نمیسوزه رحم ندارید انسان هستید ملیارد ملیارد هستن میبرن برا ی ۳۰۰تومن ندارید زمستونه پالتو ندارم پول سرویسم مونده انصاف هم خوب چیزیه
Germany
ناشناس
۱۶:۴۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
آقایان محترم لطفا این دروغا را بزارین کنار حقوق را واریز کنین 30.7.98 شدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
سلام چرا مستمری کمیته امداد پرداخت نشده ..پس چرا گفتین ۲۶ پرداخت کردیم همراه یارانه ..چیزی به حساب ما نیومده ..۳نفر مستمری بگیرم ..از کجا بیاریم بخوریم ..یعنی نون خشک هم نباید بخوریم ..
Iran (Islamic Republic of)
محمد تیام بدری
۲۰:۳۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
تورو خدا کی حقوق کمیته میدید دیگه امشب ۳۰/۷/۱۳۹۸پس کی واریز میشه
Australia
درویشی
۰۶:۲۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
مددجوی کنیته امداد شهرستان پلدختر هستم و چهار ماه هست مستمری واریز نشده و کسی پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
خسته نباشی خیلی گرفتاریم توروخدا،خونه ازهمه چی واجب تره،نمیتونیم لجاره بدیم،خاهشن رسیدگی کنید
Netherlands
نرگس نظری
۰۲:۴۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام من مدد جو هستم ولی اصلا پول به حساب من واریز نشده است طور خدا من خیلی مش
کل دارم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۴۷ ۲۸ تير ۱۳۹۸
بازم خداروشکر هر چی بشه آقا داود برای شما رو.ریختن همون کم و برای ما که دوماهه نریختن چی بگیم ما با همون کم هم.قانعیم
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۲۲:۰۱ ۲۷ تير ۱۳۹۸
چرا حقوق بهزیستی به جای اینک زیاد بشه کم شده
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۲:۰۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
معلوم نیست چرا حقوق مستمری خرداد ماه واریز نشد به خدا نداریم منتظر شدیم واریز نشده تا الان یکی بیاد توضیح بده حداقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۰۳ تير ۱۳۹۸
سلام چرا مستمری کمیته امدادخرداد۹۸ واریز نَشده والا نداریم درک کنید بعد میحواستم بدونم فقط برای من واریز نشده ی واسه همه؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام چرا پس مستمری خرداد ماه پرداخت نشده،اگه برای کسی ریخته شده بگه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام.
تورو خدا پول رو واریز کنید پس کی میریزید
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۲:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام چرا واریز نمی کنید .
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۷:۲۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام به پیر به پیغمبر به خدا ما پول خریدن نان نداریم چرا مستمری بهزستی ما را ندادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام خدمت اقای فتاح. این تبصره ۱۴ چیه.ماحقوق بگیر کمیته امدادبودیم چندین ساله. چند ماهه حقوق واریز نمیشه میگن تبصره ۱۴ شدید.تورا خدا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
یاراحمدی
۱۹:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام
واقعا چقد سخته با این گرونی و بدبختی هی منتظر حقوق بهزیستی باشیم شاید ی دردی رو پنهون کنه از هزاران درد...
زحمت کشیدم درس خوندم لیسانس گرفتم با ی دختر نوجوون موندم ک ببینم سرنوشتم چ چیزی برام رقم زده
خواهشا این حقوقو بیشتر کنیدو ب موقع پرداخت کنید
دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
مولود
۱۸:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام اقای فتاح امروز 98/3/28هستش من خونه دارم ک احتیاج ب باز سازی کامل دارم البته توش زندگی میکنم ولی مشکلاتش خیلی جدیه خواهشمندم ی عنایتی ب حالم بکنید وامی چیزی خیلی وضعیتم خرابه
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۰۰:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام چرا یارانه خرداد 98 کمیته امداد هنوز واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۴:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام چرا یارانه خرداد 98 هنوز واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام‌مادرمن‌یک‌نفراست‌بااین‌حقوق‌خیلی‌‌کم‌چه‌جوری‌زندگی‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
الکی چندماه دنبال مدارک بودیم حالا که کارت گرفتیم فقط ۱ماه واریز شده کمک اجاره خونه،دوستانی که واریزی نداشتن منو تک کنند
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل شامه
۱۹:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
کارت بهزیستی صادرشده پول واریزنمکنند ازیک سالگیقرص تشنج مخورم دست چپ کارنمی کندباپایچب
Iran (Islamic Republic of)
وظیفه
۱۸:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام آقای فتاح من با دوتا بچه دارم سهام عدالت نداریم که بریم؟ بگیم جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
باسلام همسرم معلول ذهنی ۷۵ درصدی هست وتا الان نه اضافه یارانه دریافت کردیم نه حقوق درست حسابی .از آقای فتاح ممنونم که خیلی برای کمیته وبهزیستی تلاش میکنن .ولی ممنون میشم رسیدگی بشه .ما عضو بهزیستی ملاثانی بخش باوی اهواز هستیم خواهش میکنم رسیدگی کنید ماخانواده ۵ نفره با۳۸۰ چکار کنیم به کدام زخم زندگی بزنم
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۸:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
من ازشما تشگرمیکنم که به ما ایقدر به رسیدگی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
صدیقه
۰۴:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
باسلام وتشکر من جدا شدم خیلی ساله ومدتی تحتپوشش کمیته امدادبودم اما خیلی وقته اسممو خط زدن حقوق نمیگیرم وضع مالیم افتضاحه با خانواده چندنفری کلی و مشکلات وبی پولی بخدا بدجور دستم تنگه نیازبه حقوق دارم کارهم نمیکنم کمر درد دارم و میگرن نمیتونم کارکنم تنفسم هم بد ه مریضم خواهشا لطف کنید درکمیته امداد..حقوقی برام درنظربگیرید
United States of America
رويا
۱۵:۰۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
باسلام يه سوال داشتم ايااين واقعيت داره كه زناني كه جداشدن روكميته تحت پوشش قرارنميده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه بروغنی ۴۰ساله
۲۲:۱۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
من ۱۰ساله ازهمسرم جداشدم کسی ندارم نمیتونم کارکنم دیسک کمردارم یک پسر۱۱ساله دارم که بهش هیچی نمیدن خدمت اقای فتاح سلام عرض میکنم رسمش پسر۱۱ساله بره ضایعات جمع کنه خواهش برسی کنیدحقوقی که میدین به اجاره یک اتاق دارم نمیرسه برااب وبرق گازم میمونم خداروخوش میادبرم گدایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام به مولا قسم هرچی از کمیته میگیرم دودستی تقدیم ساحب خانه میکنم اگر مسکن بدید باهما ن نان خشک هم راضیم
United States of America
فردین
۱۹:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
با سلام وتشکر من پدرم 9/27فوت کرد تحت پوشش کمیته بود بعد که تشکیل پرونه برای مادرم دادیم به عنوان سرپرست دوماه دیر کارت براش صادر شد الان برج 10-وبرج11هیچ پولی به حسابمان نیامده خواهش میکنم راهنمای بکنین چکار کنینیم کرمانشاه شهرستان دالاهو
Iran (Islamic Republic of)
نادر......ارومیه
۰۸:۲۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
سلام ۲۷اسفند شد اقای فتاح از عیدی و سبد کالا خبری نشد چه کنیم خدا برای ما هم اینجور خواسته
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۱۷:۱۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
چرا هنوز مابه التفاوت ازخرداد پرداخت نشده كى واريز ميشه
Germany
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
باسلام مستمری بهمن ماه واریز شده یا نه ؟ برای ما سر نشده وز 9 بهمن ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
سلام چرا مستمری بهمن ماه هنوز واریز نشده.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۴۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
سلام اقا فتاح چرا مستمری مددجو کمیته امداد در بهمن ماه کم شده با توجه به تورم بیصابقه در کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
سلام امروز یکم اسفند هنوز مستمری واریز نشده علت چیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
باسلام ب جناب اقای فتاح چندین ماه نمیتونم مسمری بگیرم و هربار ب کمیته مراجعه کردم گفتن شما فوتی اعلام شدین .از شما درخواست کمک دارم تا ب این وضعیت رسیدگی بشه ممنونم .
Iran (Islamic Republic of)
کبری زهاکی
۲۳:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
تحته پوشش کمیته امداد هستم شوهرم فوت کرده و دو دختر مجرد دارم ۳۲۰ هزار تومن کرایه خانه میدم مستمریم هنوز واریز نشوده صاحب خونم فردا نه پس فردا میاد در خونه واسه کرایه خونش وام بلاعوض میشه به من بدید یا وام ۴ درصدی بدین ممنون میشم تا دیگه کرایه خونه ندم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۵۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا مستمری بهمن ماه من هنوز پرداخت نشده است من باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام چرا هنوز مستمری بهمن ماه واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
وحیده
۱۸:۴۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
مستمری بهمن ماه بنده هم واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
کی مستمری بهمن واریز میشه
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۵:۲۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام.مددجوی بهزیستی پلدختر لرستان هستم مستمری بهمن ماهم هنوز پرداخت نشده از دوستان کسی هست براش نریخته باشن؟ دلیلش چی میتونه باشه که نریختن؟شماره تلفنی چیزی دارین پیگیری کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
ای کاش با توجه به افزایش قیمت ها مبالغ واریز شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام با توجه ب تورم یک معلول چگونه با مستمر ی زندگی کند یک روز شما مسولین مثل معلول زندگی کنید
Romania
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
چقدر واریز میشه ؟؟؟؟
Romania
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
برای من هم واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
کریمه
۱۱:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام،چرا مستمری بهزیستی هنوز واریز نشده گفتن 26واریز شده ولی امروز 28و هیچی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
با عرض سلام..مستمری بهمن ۹۷ من هنوز پرداخت نشده!ایا مال همه پرداخت نشده یا فقط مال من؟اگه پرداخت میشه کی واریز میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
کی قراره مستمری مددجویان واریز شه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام.من بیمار دیستروفی هستم چند ساله خونه نشین شدم بعداز پنج شیش سال الان دوماه هست مستمری بهم دادن که الان بهمن را هنوز ندادن یارانه هم افزایش نیافت لطفا یکی به مشکلات ما رسیدگی کنه والله هزینه تحصیل فرزندم را ندارم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
چرامستمری بهمن ماه‌.بهزیستی واریزنشده.پس کی واریز میشه .
Iraq
امین
۰۰:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
باعرضسلام حقوق مدد جویان کمتیه امداد امام خمینی ره واریز شده یا نه
Iran (Islamic Republic of)
حامدددد
۱۰:۳۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
سلام مستمری بهمن رو پرداخت نکردند؟/؟آیا مال همه پرداخت نشده ..یا فقط ماله من پرداخت نشده؟؟آیا پرداخت میشود اگر پرداخت میشود کی واریز میشه؟؟؟اگر یکی پاسخ بده ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
بله،مال ماهم پرداخت نشده هنوز
Iran (Islamic Republic of)
Roya
۱۷:۰۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام لطفاجواب بدين ڀاسخ ندادين حقوق كي واريزميشه
Germany
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
باسلام توراخداماهیانه وعیدی زیادکنیدممنون ازشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
سلام بنده اول دی ماه سال 97 بهزیستی مشهد مراجعه کردم گفت حساب باز کنید میفرستیم تهران تا خبر ش بیاد ولی هنوز هیچ خبری وهیچ واریز ی هم انجام نشده کی میخان مستمری بهزیستی را واریز کنند باتشکرفراوان
Iran (Islamic Republic of)
اشرف دادخواه
۰۱:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
با عرض سلام و خسته نباشید به آقای پرویز فتاح درخواست کمک دارم که من اجاره نشین هستم و توان اجاره ندارم و یه خانه خرابه قدیمی اجاره کردم و سرپرست ندارم و توان کار هم ندارم و مریضم هستم و خرج زندگی هم ندارم و یه پسر معلول دارم که پسرمم هم توان کار ندارد و خیلی به سختی زندگی میکنیم و بخاطر نداری بدهکار شدم که همش به دربدری و بدبختی زندگی میکنم و خواهشمندم از جنابعالی که یه خانه برام جور کنید که اجاره نشین نباشم و سرپناه داشته باشم.با تشکر فراوان.
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۴:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام آقای فتاح خسته نباشید.من تحت پوشش کمیته نجف ابادهستم اززمانی که رییس کمیته عوض شدمستمری بنده هم قطع شد.چندین بارمراجعه کردم وهرباررییسش گفت به تومستمری نمیدم.من یه زنم سرپرست خانوارم بایه بچه کار ودرآمدی هم ندارم من چکارکنم من که نیازمندواقعی هستم کمکم نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام دوست عزیز

منم چندین بار به کمیته مراجعه کردم اما رییس کمیته شهر جوابمو نمیداد منم از رو ناچاری به دفتر فتاح ایمیل زدم ایشون هم در کمال پیگیر شدن بعد از تهران با من تماس گرفتن رفتم کمیته کارامو پیگیری کردن و شانزدهم جوابمو میدن درضمن دفتر تهران گفت اگه کارت درست نشد اطلاع بده تا یگیری کنیم......
Netherlands
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
خدایا خودت رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
سلام چرا مستمری من واریز نشده امروز یکم اسفند هست
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۵۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
چرا مستمری کمیته امداد واریز نشده...بهش نیاز مبرم داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۰:۲۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام یارانه کمیته امداد دی ماه سال 1397 چرا هنوز واریز نشد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اميد
۱۷:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام .. امروز 1 بهمن چرا واريز نشده مستمري ها ؟ چرا پيگيري نميکنيد ؟
Netherlands
محمد
۱۶:۰۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
باعرض سلام امروز1بهمن 97ومستمری کمیته امدادواریزنشده لطفن اطلاع رسانی بکنیدزمان واریزشو.با180تومن میشه زندگی کرد شماجاماباشین باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام.امروز اول بهمن نودو هفت میشه..مستمری من همون پنجاه هزار تومانه...
Germany
Bahman
۱۰:۴۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام چرا هنوز مستمرى دى واريز نشده?
Iran (Islamic Republic of)
حامد عدنانی
۰۲:۴۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام واریز دی ماه انجام نشده چرا اخع ؟؟؟؟کسی میتونه جواب بده
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۳ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام.امروز30دی ماهه.امامتاسفانه مستمری کمیته امدادواریزنشده.خواهشابگیدتکلیف یه بچه ای که هیچ حمایتی نداره چیه؟!
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۵ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام .امروزشنبه 30دی ماهه ولی مستمری کمیته امدادواریزنشده.دلیلش چیه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
معصومه تقی زاده
۲۱:۵۵ ۲۹ دی ۱۳۹۷
باعرض ادب خدمت شما چرا هنوز حقوق مستمری گیران کمیته امدا واریز نشده خواهش میکنم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مسولان
۱۸:۱۸ ۲۹ دی ۱۳۹۷
امروز 29/10/97هستش امشب واریز خواهد شد تا الان ساعت 18 روز شنبه از مستمری ها خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۹ دی ۱۳۹۷
سلام من دوتا فرزند دارم و دوتا دختر و خرداد ماه طلاق گرفتم و هنوز هیچ جا تحت پوشش نیستم لطفا
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۷:۵۹ ۲۸ دی ۱۳۹۷
سلام.ما ی خانواده ۸ نفرایم پدرمون ۷۰ سالشه از کار افتاده اس.شغلشم کشاورزی ولی اینجا میریم کمیته امداد میگن طرح شامل شما نمیشه حالا ب ما ی کارت طرح امداد ولایت دادن ولی پول ماهانه ثابتی نداره انگار..باید چکار کنیم لطفا جواب بدین ممنونم.
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
سلام بنده معلول هستم به خرج خونم موندم چرا مستمری این ماه رابرام نریختین خواهشن علی گونه رفتار کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجید شکری آ رام
۱۸:۲۰ ۲۶ دی ۱۳۹۷
چقدر برای ما واریز میشه
Netherlands
مهدی علیپور
۱۹:۳۱ ۲۵ دی ۱۳۹۷
سلام بنده سرپرست خانواده ههسستم 3فرزند دارم که 2نفرشون به مدرسه میرون 55درصد معلولیت دارم از ناحیه پا بااین مستمری اجاره خونه بدم یا پول آب گازبرق یا خرج مدرسه محض خدا مستمری مددجویان اضاف کنید
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل عباسی
۰۶:۱۳ ۰۹ دی ۱۳۹۷
سلام خود و همسرم معلولیت شدید داریم مستمری بگیر بهزیستی استان کردستان هستیم که در مسکن مهر بهزیستی قرار بود سی میلیون بلاعوض بدن سه میلیون دادن بقیه بیست و هفت میلیون و کی پرداخت میکنند معلولیت اجاره نشین وهردوازکار افتادی کلی میباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
دوستان عزیز سلام یارانه بهزیستی کمینه امدادتادوماه دیگه قطع است باتشکر
۱۲
آخرین اخبار