شرکت توزیع نیروی برق همدان برنامه قطعی و خاموشی مناطق این استان را در سه گروه مختلف و در زمان بندی های متفاوت اعلام کرد.

اعلام برنامه قطعی برق مناطق همدان از 9 صبح تا 21 شب به نوبتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع آبی و کاهش نزولات آسمانی، نیروگاه‌های برق‌آبی تحت تاثیر قرار گرفته اند و خاموشی ها از ساعت 9 صبح در زمان پیک مصرف در سطح استان انجام می شود.

محمد مهدی شهیدی افزود: این خاموشی ها در سه گروه 'الف'، 'ب' و 'ج' از ساعت 9 صبح تا 21 در مناطق مختلف شهرها و روستاهای استان انجام می شود.

وی با اشاره به سهمیه اعلامی مدیریت شبکه برق در اعمال خاموشی‌های با برنامه و ایجاد توازن تولید و مصرف کشور گفت: میزان خاموشی‌های مشترکان برق استان در حداقل زمان برنامه‌ ریزی شده است.

شهیدی با اشاره به افزایش دما در روزهای اخیر افزود: با توجه به این امر این روزها شاهد افزایش مصرف برق در سطح کشور و به تبع آن در استان هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش چشمگیر تولید نیروگاه‌های برق آبی و افزایش دما، نیاز به مدیریت مصرف در راستای ایجاد توازن بین تولید و مصرف بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه 17 هزار مشترک جدید در سال 96 به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق استان همدان افزوده شد و مجموع مشترکان این شرکت تا پایان سال 96 به 722 هزار و 140 مشترک رسید. اضافه کرد: با افزایش قابل پیش‌ بینی هفت تا هشت درصدی مصرف برق و با توجه به موارد ذکر شده نیاز به کنترل مصرف برای پایداری نیروگاه‌ها و شبکه‌های برق الزامی است که همین موضوع اهمیت بحث مدیریت مصرف را می‌رساند.

شهیدی با اشاره به برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای پایداری شبکه و نیروگاه‌ها گفت: برنامه زمان‌بندی برای کنترل بار تهیه و مدون شده و در سایت این شرکت به آدرس www.edch.ir برای اطلاع هم ‌استانی‌ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه اظهار کرد: بیشترین بخش مصرف برق در استان همدان در حوزه کشاورزی است که در این راستا برنامه‌ها و طرح‌های همکاری پیش‌ بینی شده است.

انتهای پیام/ا

اعلام برنامه قطعی ها ی برق در استان همدان

برچسب ها: توزیع برق ، خاموشی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.