فرمانده سپاه عسلویه با تاکید بر نقش مهم عفاف و حجاب در مصونیت بانوان گفت: بدحجابی سبب متلاشی شدن بنیان خانواده می‌شود.

بدحجابی سبب متلاشی شدن بنیان خانواده می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی حسن‌زاده ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب حافظان حریم خانواده که در مصلای امام خمینی (ره) عسلویه برگزار شد بابیان این‌که حجاب ضرورتی اجتماعی در جامعه اسلامی است اظهار داشت: حجاب از ضرورت‌های اجتماعی هر جامعه است و تأثیرات شگرفی در جوامع انسانی دارد.

فرمانده سپاه عسلویه ترویج بی بندوباری را از اهداف مهم دشمنان دانست و گفت: امروز مهم‌ترین اهداف دشمن به‌ویژه استکبار جهانی ترویج بی‌حجابی در جامعه است که باید لحظه‌ای از این توطئه غافل نشد.

وی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی را از مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان برشمرد و خاطر نشان کرد: حجاب پوشش بیرونی و عفاف پوشش درونی هر دو عامل سلامت جامعه هستند و در صورت عدم وجود این دو، اثرات مخربی در پی دارد.

حسن‌زاده جایگاه حفظ حجاب و عفاف در جامعه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: ترویج حجاب امری ضروری در جامعه اسلامی است و بزرگ‌ترین دارایی‌های هر فرد به‌ویژه زنان حفظ حجاب است.

وی بابیان این‌که صیانت از حریم خانواده در سایه رعایت حجاب و عفاف است تصریح کرد: بدحجابی سبب متلاشی شدن بنیان خانواده می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه تأکید کرد: از دیدگاه اسلام حجاب به مفهوم محدود کردن فعالیت‌های اجتماعی زنان در جامعه نیست، بلکه زن می‌تواند با رعایت پوشش در جامعه، حضوری فعال داشته باشد.

حسن‌زاده بیان کرد: پوشش اسلامی برای زنان، از ضروریات دین مقدّس اسلام به‌شمار می‌رود، حجاب سبب تقویت شخصیت زنان و جایگاه آنان را در جامعه ارتقا می‌بخشد و مسئولیت مهم تربیت نسل‌های آینده را به عهده‌دارند.

انتهای پیام/م

رعایت عفاف و حجاب در جامعه سبب تحکیم بنیان خانواده می‌شود‌

برچسب ها: احکام شرعی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.