نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر تبیین جایگاه و منزلت زنان ازدیدگاه دین اسلام در جامعه تاکید کرد.

ضرورت تبیین منزلت زنان از دیدگاه دین اسلام در جامعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در جمع اعضای ستاد هفته عفاف و حجاب با استناد به آیات قرآن و روایات ائمه معصومین(ع) گفت: در دین اسلام بانوان مقام و جایگاه ویژه ای دارند و در مذهب و مکتبمان باید جایگاه رفیع زنان بیش از پیش تبیین شود.

وی علت بیان روایت "بهشت زیر پای مادران" را نقش سازنده زنان در خانواده ها و مسئولیت تربیتی آنها دانست و افزود: همواره در خانواده هایی که زنان مدیریت صحیح را بر عهده دارند آن خانواده ها موفق هستند.

آیت الله محمدی بابیان اینکه باید از عفاف و حجاب بعنوان اسلحه در برابر استکبار استفاده شود، افزود: حضرت زینب (س) از این اسحله به نحو احسن برای رسوا کردن یزید و اثبات حقانیت حضرت ابا عبدا... و نهضت کربلا بهره گیری کرد.

وی مهمترین رسالت کنونی زنان و دختران جامعه را حفاظت و حراست از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا بیان و تصریح کرد: بانوان باید طوری با افراد بی حجاب برخورد کنند که آنها را متحول و جذب مظاهر اسلامی کنند.

مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان هم در این دیدار یکی از توطئه های دشمنان در دوران کنونی را فروپاشی بنیاد خانواده ها بیان کرد و گفت: برنامه های هفته عفاف و حجاب توانمند سازی ، بستر سازی و تحکیم بنیان خانواده ها است و در این زمینه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همایش بزرگ خانواده در ۵ شهرستان استان برگزار شد.

انتهای پیام/ د

تأکید بر تبیین منزلت زنان در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.