سید حسن میرعماد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان سمنان خرید تضمینی شده است گفت:۴۸درصد مطالبات گندم کاران استان سمنان پرداخت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: وضعیت تولید و ذخیره‌سازی مایحتاج روزانه مردم در استان سمنان مناسب است و ۴۰ تن گوشت قرمز، دو هزار تن شکر، هشت هزار تن برنج، دو هزار و ۵۰۰ تن ذرت و چهار هزار تن جو در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است.

وی ضمن بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان سمنان خرید تضمینی شده است، ابراز داشت: ۴۸ درصد مطالبات گندم کاران استان سمنان پرداخت‌شده است.

میرعماد افزود: هم‌اکنون قیمت‌ مرغ و تخم‌مرغ در تعادل و ثبات است و در ماه‌های گذشته با روند کاهشی قیمت تخم‌مرغ مواجه بودیم که در خردادماه این قیمت به ثبات رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تولید و عرضه بالغ‌بر ۲۱ هزار تن تخم‌مرغ در استان تا پایان امسال خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه ازنظر تولید تخم‌مرغ کمبودی در استان وجود ندارد و مازاد آن به استان‌های هم‌جوار ارسال می‌شود.

وی افزود: بیش از ۹۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان سمنان ذخیره‌شده است که تعادل برای رسیدن ثبات قیمت در این محصولات در دستور کار قرار دارد تا از نوسان قیمت جلوگیری شود.

انتهای پیام / گ

۷۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان سمنان خرید تضمینی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.